Freeware FSE FileSizeExplorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
De toepassing is een variante op Verkenner, met dien verstande dat men de grootte (Bytes, Kb , Mb, GB) in detail kan zien (wat Verkenner niet aankan).
Het werkt ook op Windows 11

Meer details en download :
 
Als je in de Windows Verkenner bij een map op Eigenschappen klikt zie je de grootte vermeld, en ook nog in detail.

Je kunt zelfs stofzuigeren boven een map om de grootte te zien.
 
Er is ook specifiek vermeld op de site dat de app/tool niet meer zal aangepast worden. Laatste bijwerking was in 2020 en compabiliteit met Windows 11 is dus niet verzekerd.
Er zijn betere alternatieven hiervoor denk ik.
 
Ik heb FSE vandaag geïnstalleerd op Windows 11 en het werkt perfect.
Alvorens a priori iets af te wijzen, zouden jullie er beter aan doen om FSE eerst zelf te installeren en pas daarna opinies te uiten.

Sluit ook uw externe USB opslag media aan. FSE toont van elk item de onderliggende grootte.
Bovendien behoudt FSE alle functies van Verkenner

@PhilipV
Wie A zegt moet B zeggen. Als er een beter alternatief bestaat hoor ik het graag.
@Leono
Je hebt er absoluut niets van begrepen.
 
1673217308987.png

heb een deel moeten uitvinken ... is echt niet overzichtelijk anders met alles erop en aan ... een zee van informatie, staat ergens bij onze freeware downloads en wordt regelmatig bijgewerkt ....
1673217822782.png

1673217889183.png

toch een leuk alternatief .....
 
Alvorens a priori iets af te wijzen, zouden jullie er beter aan doen om FSE eerst zelf te installeren en pas daarna opinies te uiten.
Beslissingen over het al dan niet opnemen van freeware in onze downloads worden door het team van beheerders genomen, op basis van een groter aantal kenmerken dan enkel de voorspraak van iemand.
Die beslissingen hoeven we denk ik niet te rechtvaardigen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan