voor jouw scanner heeft hp géén driver meer uitgebracht sinds dat vista uitgekomen is ...
dus de xp driver dien je te installeren ...lees hier de oplossing die aangebracht werd in een andere forum met hetzelfde probleem ...
Since HP wont make a VISTA/WIN7 driver's for the 5400c try this (i read it on the net and it worked for me):
1. Install XP driver (from CD / HP site (on VISTA /WIN7 PC)
2. Download a generic scanner program called Vuescan (trial version for free) from
VueScan 9 Scanning Software for Windows 7, Mac OS X (Snow Leopard) and Linux install it !( BUT !!you wont want to use this because it puts "$ $ $" all over the scanned image)
3. Use the "HP PrecisionScan Pro" shortcut / icon (from the XP driver installation) as the scanner buttons wont respond anymore (but who cares, the scanner now works and it did not cost me a cent)
4.afther a restart you remove this trial version again and you see that your scanner is stil working fine ... i say , it'stil working fine by me .
so give it a try ...Happy scanning.
vertaling ..
Aangezien HP géén Vista/win7 driver's voor de 5400C uitgebracht heeft ,heb ik het anders geprobeerd en het werkte voor mij..
1. Installeer de XP driver (vanaf CD / HP site (op je Vista / WIN7 PC)
2. Download een generieke scanner programma genaamd VueScan vanaf de volgende site (proefversie is gratis te gebruiken)
VueScan 9 Scanning Software for Windows 7, Mac OS X (Snow Leopard) and Linux
installeer deze dan ( let op nu :je ga deze niet gebruiken, omdat het de volgende tekens zal plaatsen op de gescande afbeeldingen "$ $ $" )
3. Gebruik vanaf nu de "HP PrecisionScan Pro" snelkoppeling / pictogram (van de XP-installatie van de driver)om de scanner te starten .. het kan zijn dat de scanner toetsen niet werken nu
4.verwijder de proef versie van VeuScan na een herstart en je merk dat je hp scanner werkt , althans bij mij werkt deze nog altijd prima ...
probeer het gewoon ..veel plezier met het scannen