Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedeavond , nu heb ik wel een vraag of dan al je bestanden , programma;s etc weg zijn ??
Ik kan namelijk geen updates en herstelpunten maken krijg dan de foutmelding :
Code 80246008 , ik heb deze opgezocht en ook uitgevoerd en krijg dan weer een foutmelding : kan de BTS op lokale computerniet starten :
Fout 1068 Afhankelijkheid of-Groep kan niet worden gestart !!

Werk met Win 7 Prof. Nl

Alvast dank

Mvg., DeSurfer
 
allereerst welkom hier ...
het is niet aangeraden om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic , daarom heb ik uzelf een plaats gegeven !

BTS betekent 'Base Transceiver Station'. (vrij vertaalt door google )

BTS werkt door het regelmatig versturen van baken signaal in de dekking bereik, de registratie van de mobiele station in de dekking en zodra het mobiele station roept dienst een vrij kanaal wordt toegewezen.
MS verstuurt zijn spraak-of data signaal naar BTS en BTS stuurt het naar BSC en BSC stuurt het naar MSC en MSC maakt verbinding met de andere kant Mobile Station / PSTN telefoon / of verbinding met SMSC of de service is voor SMS of SGSN voor internet service.
Zo BTS is het eerste aanspreekpunt voor de aansluiting of het vrijkomen van een mobiele dienst.

Lees meer: ​​How does the Base Transceiver station works # ixzz1t4sBLked

vertel eens welk systeem je gebruikt ....xp , vista of .....
 
Dank voor het welkom en mijn excuses voor het in de topic van een ander lid te zetten
Ten eerste oon dank voor de snelle reactie op mijn topic , hij is tweeledig met name of als ik zoals omschreven Restore doet of dan al mijn programma's zijn verdwenen , naar mijn idee is het dan een format system waardoor Win7 opnieuw wordt geinstalleerd ??
En de tweede vraag is beantwoord .
Gr Fred
 
je bedoelt dat indien je een herstel doet met een systeeminstallatiekopie (backup) of je dan al de programma's kwijt ben ......
wel je geraak enkel de programma's , documenten enz.. kwijt die werden geinstalleerd of bewaard na het aanmaken van deze backup...

indien je een systeemherstel toepast dan ben je minder kwijt ....
het is me eigenlijk onduidelijk wat je bedoelt met restore ....want dit kan ook betekenen dat je de pc naar de fabrieksinstellingen wenst terug te zetten : indien zo ben je wel degelijk alles kwijt ....en verkrijg je terug een pc zoals bij aankoop ....waar alleen dus het besturings systeem op staat ..

vraagje , je zegt ik kan géén updates installeren ...
vraag ! is het service pack geinstalleerd ?
vraag betreft het hier om een gedownloade windows 7 ....welliswaar legaal!!
gelieve deze vragen te beantwoorden
 
BTS heeft in dit geval een andere betekenis; Background Inteligence Transfer Service (en is eigenlijk BITS ipv BTS).
Systeem herstel is aan te raden naar een eerder restore point indien mogelijk.
Een herstelpunt gaat je persoonlijke gegevens niet wissen, enkel systeem bestanden "herstellen" naar een vorige status (op datum).

Zie ook hier: Windows Update error 80246008

Hier een eventuele fix: http://go.microsoft.com/?linkid=9665683 AGGRESSIVE MODE aanvinken.
 
@ dragon ...bedankt om de verduidelijking , was tevens ook al aan het twijfelen tussen BTS en BITS
 
Ok ,[[[ je bedoelt dat indien je een herstel doet met een systeeminstallatiekopie (backup) ]] Systeemherstel begrijp ik .
Ik werk dus met een legale editie Windows 9 Prof ( cd aanwezig en recovery op de HD ) SP is wel geinstalleerd en vanaf het ene moment op andere moment kon geen updates installeren win update.jpg en ophalen dus dacht ik zoek naar een oud systeempunt maar helaas ook dat lukte niet
 
open je configuratiescherm..
klik verder op systeembeheer ...
klik hier nu op services..
zoek in services naar Background Intelligent Transfer Service...
dubbel klik hierop..en zet deze op Automatisch .....bevestigen met toepassen en ok
Bekijk bijlage 8671

hetzelfde doe je nu met de Windows Event Log (ook deze moet op automatischs staan )
(deze vind je ook bij services maar dan meer van onderen )
Bekijk bijlage 8672

probeer de update's eens op te halen nadat je deze aanpassingen gedaan heb . maar haal ze los op ....dus per 1
noteer dan welke een foutmelding geeft indien dit gebeurt !!
 
de foutcode die je nu krijgt te zien geeft aan dat er een probleem is met je internet verbinding ...
zet effe de modem uit door de stroom er af te halen , zet deze terug aan na 1 minuut ..
anderzijds geeft deze code verschillende oorzaken aan ....
bijv: kan dit te maken hebben met je security instellingen , of een programma dat je pas heb geinstalleerdt ..!
vraagje welke beveiliging gebruik je ...antivirus , firewall enz ..
 
heb mijn modem uit/aan gezet en mijn secur.instellingen, staan op normaal en gebruik AVG [ virusscanner ] en Windows Firewall
 
reset de firewal instellingen eens ...
dit doe je zo ..ga naar je configuratiescherm , en klik op het firewall icoon .
klik daarna in de linkerkant op standaard waarden herstellen...

vraag gebruik je de avg free of eerder de volledige versie ..?
indien je de volledige versie gebruik van de avg dan heeft deze ook een firewall meegekregen .. daarom mag dan de windows firewall niet aanstaan !

indien dit géén oplossing bied gaan we sebiet iets dratischer tewerk moeten gaan !!!
 
reset de firewal instellingen eens ...

reset de firewal instellingen eens ...

reset de firewal instellingen eens ...
dit doe je zo ..ga naar je configuratiescherm , en klik op het firewall icoon .
klik daarna in de linkerkant op standaard waarden herstellen...

vraag gebruik je de avg free of eerder de volledige versie ..?
indien je de volledige versie gebruik van de avg dan heeft deze ook een firewall meegekregen .. daarom mag dan de windows firewall niet aanstaan !

indien dit géén oplossing bied gaan we sebiet iets dratischer tewerk moeten gaan !!!


Sorry had eerder geen tijd om het te doen maar bijdeze dus nu : conclusie weer dezelfde fout , denk er toch aan om de recovercd te plaatsen nadat ik dus een kleine backup van mijn programma's hebt gemaakt , in ieder geval toch bedankt voor zover en ik laat je het wel weten als ik alles weer de geinstalleerd heb ok
Gr Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan