Tablet Android foto's niet zichtbaar na het nemen ervan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn vriendin heeft een samsung tablet tab a9+
na het nemen van foto's vindt ze niet meer terug, dus als je een foto neemt zie je meteen onderaan een icoontje met het resultaat.
standaard opgeslagen op sd kaart.
ze neemt veel foto's voor sociale media dus wil ze meteen veriferen dat de foto 100% ok is.
 
@Aardbei dit is het niet, heb google photo s stop gezegt omdat hij iedere keer op zijn limiet van 15gb zit en voortdurend foto's moet nemen. dit zijn duplicaten van foto's die genomen zijn.
 
Dit bedoel ik
20241008_171004.jpg


aan de linkerkant onderaan zijn de foto's niet zichtbaar als ze ze genomen heeft zoals je aan de rechterkant wel ziet, ze nergens anders te vinden alhoewel locatie sd kaart is
 
Mijn vriendin heeft een samsung tablet tab a9+
na het nemen van foto's vindt ze niet meer terug, dus als je een foto neemt zie je meteen onderaan een icoontje met het resultaat.
standaard opgeslagen op sd kaart.
ze neemt veel foto's voor sociale media dus wil ze meteen veriferen dat de foto 100% ok is.
Staan in interne opslag>DCIM>Camera op onze A9
 
"interne opslag" bij een Samsung A tablet is het intern geheugen, niet de SD-kaart.
Die staat er vlak onder in het menu "Afbeeldingen"...

Ik hoop dat er een kaartje in zit want anders stuurt je vriendin die foto's idd. naar 'nergens'...
 
er hoeft niks fout zijn gegaan.
Je moet alleen bij instellingen aangeven dat opslag via een SD kaartje moet plaatsvinden

probeer dit eens?
  1. Open je 'Instellingen' vanaf het startscherm of het app-overzicht.
  2. Scroll naar beneden en tik op 'Applicaties'.
  3. Tik op de app die je wilt verplaatsen.
  4. Tik op 'Opslag'.
  5. Tik op 'Wijzigen'.
  6. Tik op 'SD-kaart'.
  7. Tik op 'Verplaatsen'.
of

Je foto's naar een SD-kaart verplaatsen
  1. Open Galerie op je Android-telefoon.
  2. Tik op de foto of video die je wilt verplaatsen en houd deze vast.
  3. Tik rechtsboven op Meer. Verplaatsen naar map.
  4. Selecteer de map op de SD-kaart waarnaar je de foto's of video's wilt verplaatsen.
reuze makkelijk:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan