Fotograferen op vakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Omdat ik uiteraard ook altijd graag een mooie herinnering van de vakantie heb ik eens gezocht via Google of hier iets interessant te vinden was.
Fotograferen is niet mijn hobby, eerlijk gezegd ben ik hier een enorme kluns in.

Ik kwam een leuke site tegen die voor mij een aantal leuke tips had en wil deze met jullie delen.


Deel 1 Diafragma Scherptediepte

Deel 2 Sluitertijd

Deel 3 ISO Lichtgevoeligheid
 
Omdat ik uiteraard ook altijd graag een mooie herinnering van de vakantie heb ik eens gezocht via Google of hier iets interessant te vinden was.
Fotograferen is niet mijn hobby, eerlijk gezegd ben ik hier een enorme kluns in.

Ik kwam een leuke site tegen die voor mij een aantal leuke tips had en wil deze met jullie delen.

plaatje nemen leuk, lachende klanten, iets minder, photoshop aiiiiiiii !
toch bedankt voor deze tips.



Deel 1 Diafragma Scherptediepte

Deel 2 Sluitertijd

Deel 3 ISO Lichtgevoeligheid
(y)(y)(y) iets liep mis, maar wat?? mijn commentaar staat ergens anders??
 
@Pluis Fotograferen is niet mijn hobby, eerlijk gezegd ben ik hier een enorme kluns in.
troost je 80a90% van de mensen is zo!spreek van ondervinding heb 3jaar fotogaraphie als begeleider gegeven die leraar was een echte knappe gast
meeste mensen zetten toestel op auto en er zijn zoveel menus in het toestel zeker manuweel kan je heel veel doen dan zijn er ook de grijswaarden heel belangrijk spijtig heb ik geen geschreven handleiding van die cursus anders !die man gaf dat uit de losse pols! heb mensen gezien met toestellen van 1500€ die er ook totaal niks van kenden en ze waren meestal weg na 2a3 lessen was te techninsch vonden ze!maar je kan met het duurste foto prog geen slechte foto goede maken!alleen verbeteren en dingen weg toveren enzo verder
en dan komt nog het afdrukken je pc scherm geeft ook niet altijd juiste weergave moet je kalibreren!die man had printer met 16 koppen!!!! echt super fotos heb ik gezien
zodus Pluis je bent nog bij de beste vind ik !want je heb al iets opgezocht doe zo verder man en je leert het!!
grtjs navarro
 
Laatste foto met iphone
 

Bijlagen

  • image-2156596584.jpg
    image-2156596584.jpg
    83.4 KB · Weergaven: 108
@Pluis Fotograferen is niet mijn hobby, eerlijk gezegd ben ik hier een enorme kluns in.
troost je 80a90% van de mensen is zo!spreek van ondervinding heb 3jaar fotogaraphie als begeleider gegeven die leraar was een echte knappe gast
meeste mensen zetten toestel op auto en er zijn zoveel menus in het toestel zeker manuweel kan je heel veel doen dan zijn er ook de grijswaarden heel belangrijk spijtig heb ik geen geschreven handleiding van die cursus anders !die man gaf dat uit de losse pols! heb mensen gezien met toestellen van 1500€ die er ook totaal niks van kenden en ze waren meestal weg na 2a3 lessen was te techninsch vonden ze!maar je kan met het duurste foto prog geen slechte foto goede maken!alleen verbeteren en dingen weg toveren enzo verder
en dan komt nog het afdrukken je pc scherm geeft ook niet altijd juiste weergave moet je kalibreren!die man had printer met 16 koppen!!!! echt super fotos heb ik gezien
zodus Pluis je bent nog bij de beste vind ik !want je heb al iets opgezocht doe zo verder man en je leert het!!
grtjs navarro

Ooit toen ik nog jong was ging ik regelmatig naar de Alpen samen met mijn vrouw. We liepen 's zomers met zware rugzakken door de sneeuw en over gletsjers en sliepen in hutten.
En ik maar sjouwen met een enorme camera met verschillende lenzen, Mijn vrouw had het meest eenvoudige cameraatje dat je maar kunt bedenken.
Dan kom je thuis en bracht ik de filmrolletjes naar de fotograaf en wat denk je ?
Nagenoeg al mijn foto's mislukt en mijn vrouw had echt hele mooie plaatjes geschoten.

Kortom, ik heb er het geduld niet voor. Geef mij 1 knop waar ik op kan drukken en ik ben blij.
 
Parijs waar ligt dat ??

Parijs waar ligt dat ??

Hé jongens.... Parijs....is da langs hier ??? (lachen)
 

Bijlagen

  • 046.jpg
    046.jpg
    37.8 KB · Weergaven: 112
haha een zonnesteek zulle die zekers niet oplopen ....:applaus:

( ik wilde deze verplaatsen naar het praattutje ...maar blijkbaar ging dit ergens de mist in ..)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
werk ingestoken om de rennetjes erin te krijgen maar niet aan de horizon een zee die scheef oopt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan