Flight sim, webbased

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid

Ik ben niet zo voor games in de browser en al zeker geen flightsim, deze kon mij echter wel bekoren.
Ondersteuning voor yoke, al is het configureren wel redelijk tijdrovend. De lage resolutie vond ik een minpunt,
vermits ik er af en toe gebruik van maak heb ik dan maar betaald voor de hiRes...
Uiteraard niet te vergelijken met m'n favo X-plane 11 en de nieuwe MSFS 2020, maar toch wel entertainment.
Ik probeer hem eerstdaags op de virtual desktop in VR eens te spelen. Gezien de hoge resolutie moet het toch
wel een bijzondere ervaring zijn. Verkenningsvluchten van een regio die ik reeds ken, daar schep ik het meeste plezier in.

Naamloos.png
 
Benieuwd naar uw ervaringen hiermee.
Terzijde verneem ik van u dat er een MSFS uitkwam. Tevens bedankt.
 
Kon het niet laten. Na een kwartiertje wordt je op de website al een en ander aangeboden van de simulatorsfeer.
Zeker de moeite waard om te gebruiken. Helaas nog weinig tijd meer voor die dingen.

Zo te merken is er inderdaad heel weinig traffic nog in het luchtruim.
De kaart groot en in detail (wat grijs OSM gemaakt) en de positie van de vliegtuigjes is niet zo vloeiend. (of is dat slechts een demo ?)
 
Demo zou ik het niet noemen, betaalversie bevat slechts enkele verschillen, de resolutie en zonder reclame, maar bij intensief gebruik, zeker de moeite waard. Traffic hangt af van tijdstip. Vlotheid hangt van je internetsnelheid af.

Wat MSFS 2020 betreft, pakket waar je niet mee kan missen. Lijkt ook iedereen te bevestigen, zeer futureproof en graphics zijn fenomenaal! Zoals ik eerder al vermeld heb, ik kijk uit naar 22 december, de upgrade naar VR omgeving, wat het vliegen superrealistisch maakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan