Flash player

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Mijn vriendin (heeft laptop met windows vista erop)luistert af en toe via herbeluisteren naar programmas op radio 2.Nu kan ze dit al een tijdje niet meer omdat er altijd een melding komt van zodra ze op de site van radio 2 op herbeluisteren klikt dat er geen macromedia flash player gevonden word.
Ik heb gekeken en er staat wel degelijk een flash player geinstalleerd op haar pc.
Ik heb hem al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen.
Weet iemand van jullie hier een oplossing voor?Alvast bedankt.
Fijne dag nog
Walter
 
Hallo Dragon,
Dit kadertje verschijnt er van zodra ik op herbeluisteren klik.De laatste nieuwe java staat reeds op de pc.
Geen Flash player gevonden
De VRT radiospeler werkt optimaal met Macromedia Flash Player versie 9.

U kunt de nieuwste Flash versie nu installeren. Het updaten van uw browser is gratis en duurt minder dan 2 minuten. Daarna kunt u de radiospeler meteen gebruiken. De Flash plug-in nu installeren

Als u de Flash plug-in niet wilt of niet kunt installeren kunt u het radionet dat u opgevraagd heeft toch beluisteren met eender welke audio- of mediaplayer die mp3-streaming en m3u speellijsten ondersteunt. Surf daarvoor naar Startpagina Digitale Radio


Problemen? Raadpleeg de help-omgeving!
 
Ik was blijkbaar even in de war met de post van jackdefles... dacht dat dit van jou kwam. Ik heb eerder een vermoeden dat die zen mp3 stream niet associeert met de nodige player. Kan je eens kijken met welk extensie M3U geassocieerd is?
 
Hallo,
Allen bedankt.Het is precies geen simpele opgave.
Ik heb dan maar de grote middelen gebruikt en een norton ghost teruggezet van eind december.En dan alles maar terug upgedate.
Dus er mag een sleutel op.
Groetjes
Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan