Windows 11 firefox

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik heb mijn asus van windows 10 pro met hulp naar windows 11 pro zonder tpm overgezet, geen probleem, alles terug geinstalleerd.
Een probleem, als ik mijn browser Firefox installeer, synchroniseert hij alles behalve de optie instellingen en bookmarks en het zoekvenstertje die je daar boven
ook kan zetten.

Ik heb uit de opties van wat je aan de werkbalk kan toevoegen, de instellingen en de uw bladwijzers tonen en ook het zoekvenstertje in de balk gesleept.

De instellingen werken
De bladwijzers zijn leeg en ik kan ze ook niet importeren
Het zoekbalkje wordt ook niet meegenomen

dit is de foto

678576495db1b-Firefox.jpg

hieronder een foto als ik op de bladwijzers klik, alleen rechter muisklik werkt links doet niets

678577a3a5f26-rechter_muiklik_bladwijzers.jpg

Ook mijn Bitwarden is verdwenen, het is nu precies als ik naar Doccle ga en ik klik op inloggen dan komt het icoontje van bitwarden en dan kan ik de ww en login invulllen, het probleem is ik moet telkens mijn hoofdwachtwoord invullen, ik kan niet zo aan de app bitwarden om dit af te zetten,

Wie kan er me aub helpen.

Bedankt,

Ed

In de settings van Bitwarden (opstarten vanuit Start) zet je dit :

1736802554348.png

als je nooit een timeout wil ... veiliger is natuurlijk om een van de andere opties te kiezen en naar eigen wens af te stellen...

Ja dat weet ik Philip het probleem is zoals je kan zien komt hij niet meer in de werkbalk. Als ik bv bij pc tuts wil inloggen dan klik ik op inloggegevens en het icoontje van bitwarden verschijnt met pc tuts erbij, gewoon erop klikken en het staat erin, als ik mijn hoofdwachtwoord geef natuurlijk.
Ik kan niet meer aan Bitwarden, verstopt, ik weet het niet.

Als ik bv bij pc tuts wil inloggen dan klik ik op inloggegevens en het icoontje van bitwarden verschijnt met pc tuts erbij, gewoon erop klikken en het staat erin, als ik mijn hoofdwachtwoord geef natuurlijk.
Dat is dan de chrome-extensie van Bitwarden die je ziet - en dat is een registratie in je profiel. Maar niet wat je moet hebben om instellingen aan te passen, daarvoor heb je de eigenlijke app van Bitwarden nodig.

Ik kan niet meer aan Bitwarden, verstopt, ik weet het niet.
zit gewoon in je Start Menu, als het al geinstalleerd is.
Is dit niet te vinden daar dan moet je het gewoon herinstalleren als app en wel toezien dat je aanlogt met dezelfde gegevens als voordien en dat zijn ook dezelfde die je in de extensie gebruikt.

Ber, waarom die omweg langs de extensie en niet meteen de Windows-app zelf ?
Die zie ik overigens vlak naast, rechts van je pijltje staan - het is best die app zelf vast te maken aan je taakbalk, zonder omweg via je browser en de daarin geactiveerde extensie.

Maar het is niet het icoontje van de extensie, maar het icoontje van de Windows-app dat je moet hebben. Enkel dan heb je de volledige funktionaliteit van Bitwarden en niet enkel de beperkte versie van de browser-extensie !
En dan werkt Bitwarden altijd, ook als je Firefox (of Chrome) niet geopend hebt vb. voor paswoorden van op je PC geinstalleerde apps.
Ik hou er ook mijn pincodes van bankkaarten, klantenkaarten etc... mee bij.

En het staat dan gewoon in de taakbalk door vanuit het startmenu rechts te klikken op het icoon en te kiezen voor 'Pin on taskbar', of equivalent in het Nederlands.

1736884888970.png

Bij mij staat er 'Unpin' omdat ik het al vastgemaakt heb.

Terug
Bovenaan