Firefox vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Om niets door elkaar te gaan halen open ik een nieuw topic met firefox vragen.

Avators op forums die gif afbeeldingen zijn bewegen dubbel zo snel als normaal.
Ook de sterren onder de naam op deze site hebben dit,Is dit te verhelpen?

Is er een mogelijkheid met een extra ad on om net zoals met IE in je favorieten een vinje te hebben achter de naam om in een neuw tabblad te openen?Nu moet dit met rechtsklikken

Als ik download krijg ik een venster waar ik moet kiezen of ik het bestand wil openen op opslaan.
Er onder staat dan:dit vanaf nu automatisch doen voor dit type bestanden,maar ik kan het niet aanvinken,hoe is dit op te lossen?

Ook bij downloads opent zich een overzichtsvenster met al je downloads,als alles binnen is is dit leeg, is er geen manier om dat venster ook automatisch te sluiten als er niets meer gedownload word?
 
Bij gebrek aan reactie over the fox
Probeer eens opera.

Met gif geen probleem.

Mijn favorieten zet in in de snelkiezer.
Die word zichtbaar bij openen van een nieuwe tab.
Dan 1 klikje en de site staat er.

De downloads word in een venster van de windowsverkenner naar de locatie gevraagd waar je de download hebben wil.
Dit word automatis gememoriseerd.
Bij een volgende download kan Je kiezen, een nieuwe locatie opgeven, of ok klikken voor dezelfde locatie.
Als je een download start opent een tab met een overzicht van wat je allemaal hebt gedownload, bij firefox is dat een nieuw venster.
Vanaf de downloadtab kan ik de bestanden rechtstreeks openen, ik moet niet bladeren er naartoe.
Via rechtsklik kan ik de map openen waarin de download zich bevind.
Bij leegmaken van die lijst blijven de bestanden op je schijf staan, zo wis je die niet per ongeluk.
 
Heb opera vorige week even vluchtig geprobeerd omdat ik wou weten of een probleem dat ik ervaar met een site ook met andere browsers zou bestaan.Omdat dit het geval was heb ik deze terug verwijderd,maar zal deze als ik eens wat meer tijd heb zeker terug proberen,maar dan echt grondig.
Edit 12/10
Sinds gisteren terug een poging ondernomen en blijkbaar lukt nu wel alles.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan