Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,
Sinds vandaag gaat FF zeer traag. Heb het vorige week ook gehad en heb dan gescand met ad -aware en nog met meerdere van zulke programma's. Dit had wat geholpen maar sinds vandaag gaat het echt tergend traag. Soms doet hij voor het openen van een pagina wel 3 min. erover.
Ik heb al gescand vandaag met Mbam en TFC maar dat brengt geen aarde aan de dijk.
Nog iemand die deze problemen heeft ??
Iemand die een oplossing heeft om het terug wat sneller te laten lopen ??
 
Vooraleerst zou ik de raad van nijltjetweety opvolgen, dat FF ineens vertraagd is niet normaal (ik heb hier geen problemen ondervonden), dus sluit malware uit met een "Hijack This"-logje.

Verder heb ik nog eens rondgekeken hoe je FF kan versnellen, ik heb dat vroeger ook gedaan en ja, FF wordt een beetje sneller.
Hieronder mijn gevolgde werkwijze:
http://www.pctuts.be/members/nijltjetweety/

Firefox versnellen
Firefox is niet bepaald snel in het openen en laden van webpagina`s. Met deze tweak kan je Firefox op een simpele manier versnellen.

1.) Open Firefox en typ about:config

2.) Ga naar network.http.pipelining en verander de waarde door te dubbelklikken op True.

3.) Zoek daarna de sleutel network.http.proxy.pipelining op. Dubbelklik erop en verander de waarde naar True.

4.) Dan ga je naar network.http.pipelining.maxrequests. Dubbelklik erop en vul het getal 30 in.
ier staat
Tenslotte maak je een nieuwe sleutel aan door met de rechter muisknop op een regel te klikken en naar Nieuw >> Getal te gaan. Bij de Engelse versie van Firefox ga je naar New >> Integer.

Nu heb je een nieuwe sleutel aangemaakt. Dubbelklik erop en vul nglayout.initialpaint.delay in. Nu opent er een nieuw venster. Vul daar het getal 0 in.

6.) Herstart Firefox en je zult zien, dat het allemaal een stuk sneller laadt.



Werk bovenstaande stappen nauwgezet af en ga niet zomaar dingen veranderen, je kan FF serieus ontregelen.
 
Ik denk niet dat de oorzaak bij Firefox zelf moet gezocht worden maar bij de providers. Sinds de aankondiging van de hogere snelheden en limieten is hier bij mij zowel IE, en Firefox enorm trager geworden , en ik surf dan nog bekabeld. Je hoort en leest het zowat overal dat browsers plots overal trager werken.
 
Ik denk niet dat de oorzaak bij Firefox zelf moet gezocht worden maar bij de providers. Sinds de aankondiging van de hogere snelheden en limieten is hier bij mij zowel IE, en Firefox enorm trager geworden , en ik surf dan nog bekabeld. Je hoort en leest het zowat overal dat browsers plots overal trager werken.

Daar heb ik ook al aan gedacht. Hopelijk is het maar voor een paar dagen. Ik heb een mail gekregen een 10 tal dagen terug dat de snelheid zou opgedreven worden half maart. Zal een beetje geduld hebben en afwachten.
 
Ik ben ook telenet klant en werk ook met firefox een heb geen problemen gaat snel
af en toe gebruik ik eens speedyfox om alles eens te wissen zoals in Explorer 8 browsergeschiedenis eens ledigen
 
Ik denk niet dat de oorzaak bij Firefox zelf moet gezocht worden maar bij de providers. Sinds de aankondiging van de hogere snelheden en limieten is hier bij mij zowel IE, en Firefox enorm trager geworden , en ik surf dan nog bekabeld. Je hoort en leest het zowat overal dat browsers plots overal trager werken.

Wat voor een onzin wordt hier nu weer verteld!!!!
 
Waarom is dit onzin? Blijkbaar de nieuwe abonnementen van Telenet nog niet geraadpleegd

Wat heeft het verhogen in de toekomst van het downloadvolume en de snelheid er toch mee te maken dat Firefox traag gaat.
De enige reden waarom Telenet hier misschien bij betrokken zou zijn is dat die persoon op smalband zit.
En de rest dat hier verteld wordt is gewoon onzin.
Of geloof je zelf dat, omdat in de toekomst de snelheid omhoog gaat, deze nu is teruggebracht naar 2 à 3 kB/s in plaats van de gewone snelheid.
 
Waarom is dit onzin? Blijkbaar de nieuwe abonnementen van Telenet nog niet geraadpleegd

Voor zover ik weet zijn er geen "nieuwe" abonnementen bij Telenet.
Wat er wel op komst is: half maart verhoging van het downloadvolume, juli: verhoging van het downloadvolume en de snelheid

Maar wat heeft dat met nieuwe abonnementen te maken?????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan