Windows 11 firefox bookmarks

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

We hebben het hier al eens over gehad, ik heb wat add ons toegepast die ik als tip kreeg, nu vind ik bijna niets terug van mijn bookmarks en ik heb nu veel mappen, waarin niets staat, zie foto.
Ik ga mijn bookmarks af en als ik links vind die ik niet meer nodig heb verwijder ik ze, bv alle youtube filmpjes, en andere.
Als ik rond ben staan ze er al terug in, iemand een idee hoe dit kan

1721245026863.png

ik verwijder ook alle lege mappen, heel veel en na mijn toer staan ze er terug in, ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.

Bedankt
 
die conclusie kan ik niet volgen ... het ligt niet aan FF als je het mij vraagt.
Eerder aan het feit dat jij er knap op los experimenteert maar nooit goed weet wat je precies uitricht en daarna dan verloren loopt in wat er is aangericht.

add ons ... welke ?
bedoeling van die add ons ?
syncroniseer je deze FF installatie ?

Je begrijpt ook wel dat het voor ons, op afstand en zonder veel info, nog véél moeilijker is om dat te doorgronden.
 
Helpt niet met je probleem, tenzij je recent een BU gemaakt hebt, maar voor je nog eens gaat experimenteren:

Voor je start met experimenteren: exporteer je links, bij voorkeur naar html, of in naar FF BU (json?) + HTML.

Een paar weken geleden pc voor updates moeten opstarten, heeft dat een keer of 3 gedaan, startte terug op maar al mijn links en speeddial weg.
Map waar ze in stonden leeg, niet te vinden in vuilbak, ook niet met eender welke recovery software terug te vinden op ssd.
Hag gelukkig een dag 2 daarvoor mijn links naar html geëxporteerd, terug ingelezen, alles weer ok.

Als ik ga experimenteren met eender wat maak ik altijd eerst of een image, of OS/software/data backup.
 
die conclusie kan ik niet volgen ... het ligt niet aan FF als je het mij vraagt.
Eerder aan het feit dat jij er knap op los experimenteert maar nooit goed weet wat je precies uitricht en daarna dan verloren loopt in wat er is aangericht.

add ons ... welke ?
bedoeling van die add ons ?
syncroniseer je deze FF installatie ?

Je begrijpt ook wel dat het voor ons, op afstand en zonder veel info, nog véél moeilijker is om dat te doorgronden.
erop los experimenteren doe ik niet en ja ik heb al 3 keer mijn bookmarks geexporterd in alle soorten van manieren, ik pruts niet aan mijn systeem en doe nooit een verandering voor ik het van hier hoor dat het zeker is.
Ik ben ook geen idioot hoor,
dat zijn de add ons
https://addons.mozilla.org/nl/firef...XV*MTcyMTEzNzE3Ni41LjEuMTcyMTEzNzQxNy4wLjAuMA..
https://addons.mozilla.org/nl/firef...XV*MTcyMTEzNzE3Ni41LjEuMTcyMTEzNzY4NS4wLjAuMA..
maar door deze te gebruiken was het nog erger, heb ze terug uitgeschakeld,
ik heb mijn bookmarks van FF een op allfabetische orde gezet, maar telkens ik er een nieuwe bijvoeg komt hij terug helemaal onderaan te staan of moet je dat elke dag doen dit op alfabet zetten, wat voor zin heeft dit dan.
Ja ik synchroniseer!!!

Ik hoop dat je aan deze uitleg genoeg hebt Philip, meer kan ik u niet geven.
Helpt niet met je probleem, tenzij je recent een BU gemaakt hebt, maar voor je nog eens gaat experimenteren:

Voor je start met experimenteren: exporteer je links, bij voorkeur naar html, of in naar FF BU (json?) + HTML.

Een paar weken geleden pc voor updates moeten opstarten, heeft dat een keer of 3 gedaan, startte terug op maar al mijn links en speeddial weg.
Map waar ze in stonden leeg, niet te vinden in vuilbak, ook niet met eender welke recovery software terug te vinden op ssd.
Hag gelukkig een dag 2 daarvoor mijn links naar html geëxporteerd, terug ingelezen, alles weer ok.

Als ik ga experimenteren met eender wat maak ik altijd eerst of een image, of OS/software/data backup.
en Deus ik experimenteer niet dat weet je goed genoeg, dat ik dit niet doe, ik lees en kijk maar zelf iets veranderen, soms een app op off zetten en dan maak ik er nog een foto van.

indien je me niet gelooft

1721670849123.png

meer kan ik niet zeggen, goedenavond beste vrienden.
 
erop los experimenteren doe ik niet en ja ik heb al 3 keer mijn bookmarks geexporterd in alle soorten van manieren, ik pruts niet aan mijn systeem en doe nooit een verandering voor ik het van hier hoor dat het zeker is.
We zullen het er maar op houden dat we door alles wat hier passeert er een andere mening op na houden, wat dat experimenteren betreft. Maar we je ook doet - dat is uiteraard je goede recht. Ikzelf en anderen hier zullen je daarom niet minder helpen.

ik heb mijn bookmarks van FF een op allfabetische orde gezet, maar telkens ik er een nieuwe bijvoeg komt hij terug helemaal onderaan te staan of moet je dat elke dag doen dit op alfabet zetten, wat voor zin heeft dit dan.

Het spijt me te moeten bevestigen dat dit standaard gedrag is bij bookmarks, nieuwe komen er altijd onderaan bij.
 
dat weet ik dan ook weer, dat ik nu en dan een terug moet op alfabet zetten, merci

en waarom krijg ik altijd mijn verwijderde bladwijzers en mappen die leeg zijn terug als ik ze heb verwijderd, nog zo'n raadsel
 
Een ongekendeof nieuwe extensie aan mijn browser toevogen is voor mij ook al "Experimenteren".
Wil nu niet beweren ik daar ook altijd een systeem image voor zal maken.
Maar wat ik dan wel zal doen is een backup maken van die gebruikte browser, vooral van de profielmap (waar bookmarks en speed dial in staan.

Mijn windows draait ondertussen al
 
We zullen het er maar op houden dat we door alles wat hier passeert er een andere mening op na houden, wat dat experimenteren betreft. Maar we je ook doet - dat is uiteraard je goede recht. Ikzelf en anderen hier zullen je daarom niet minder helpen.



Het spijt me te moeten bevestigen dat dit standaard gedrag is bij bookmarks, nieuwe komen er altijd onderaan bij.
Weet jij of iemand hoe dat het komt als ik mappen of bookmarks verwijder, en ik ga ze nog eens allemaal af mijn bookmarks dat de verwijderde er terug instaan. Moet ik na verwijdering FF sluiten en dan weer opstarten?
Thanks
 
"de AIO de laptop" ?
Wat bedoel je : op de AIO ?
of : op de laptop ?

"staat niet op" ?
Wat bedoel je daarmee : er staat geen FF op ?
of : er staat wel een FF, maar de syncronisatie staat niet op ?
 
Eerst en vooral: graag zoals @PhilipV al vroeg: verduidelijken hoe het nu precies zit.

Op de AIO de laptop staat eigenlijk niet op, misschien eens doen en synchroniseren, is dat een goed idee
Nee, zie hieronder.

Onderstaande nog niet een antwoord op je BM's die steeds terug komen maar toch wat info je mss best ook weet en aanpast.

Als je FF op slechts 1 apparaat gebruikt met synchronisatie actief = blijkbaar vragen om problemen >> UITSCHAKELEN!!!
Je mag synchronisatie niet zien als een backup en moet je bookmarks altijd zelf backuppen.

Na correcte info eventueel vervolg indien van toepassing.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan