filmpjes afspelen in windows vista bussines?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
probleempje? als ik filmpjes toegstuurd krijg via gmail (internet exployer) kan ik die niet openen. op moment dat ik op downloaden klik loop het even vlotjes tot plots het volgend venstertje tevoorschijn komt met de volgende mededeling.ER IS VOOR DEZE BEWERKING GEEN PROGRAMMA AAN HET OPGEGEVEN BESTAND GEKOPPELD MAAK EEN KOPPELING IN HET ONDERDEEL KOPPELINGEN INSTELLEN VAN HET CONFIGURATIESCHERM.heb windows media player als standaard ingesteld maar niets helpt? heb zelfs quick time player gedownload maar zelfs dit werkt niet. heb voordien wel imesch geinstalleerd en verwijderd maar merk wel dat de naam ook nog voorkomt als ik instellingen voor automatisch afspelen wijzingen ga bekijken wie weet raad?
 
Om welke bestandsextentie gaat het hier ?

Zelf speel ik alles met VLC Player af en eigenlijk heeft deze mij nog nooit in de steek gelaten dat het een videobestand niet kon afspelen.
 
als je bvb ooit nero ( maar kan gelijk welk ander proggie zijn ) heb staan gehad die geassocieerd werd me videobestanden en dan weer verwijderd kan je dit voorhebben dat je pc zegt dat hij het bestand niet kan associëren. ga gewoon eens naar het bestand zelf nadat de download gedaan is en open het via de rechtermuisknop via 'openen met' .. en dan het programma dat je graag gebruikt om video af te spelen. stel hier ook ineens in dat je dat altijd wilt voor dit type bestanden. normaal moet het probleem dan van de baan zijn. maak wel zeker je cache van IE leeg.
 
nee gaat niet heb dat filmpje gedownload naar mijn documenten en openen met. maar die bestand bestaat precies niet? waar vind ik die cache op ie?
 
deze topic mag gesloten worden. is opgelost heb de resten van imesch kunnen verwijderen in temp en map. bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan