Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Film zonder menu voor ps2
Dat wil ik eens proberen.
Met de menu werkt het niet op de playstation, ik denk dat daar de oorzaak ligt van het probleem.
Ik heb super video converter staan, deze kan converteren naar psp.
Dan krijg ik 2 bestandjes.
Nu is de vraag, hoe brand ik deze op dvd?
Welk programma (liefst geen nero) en op welke manier?
Meerdere tips zijn welkom, hoe meer hoe beter.
Dan kan ik meer pogingen doen om het te laten slagen.
 
nijltjetweety,

een PS 2 console herkend het dvd formaat. De informatie die jenodig hebt is dus: een mapje Audio_ts (meestal leeg) en een map Video_ts.
Zet een avi naar dvd om zonder menu en brandt die op een schijf.Een voledige DVD (met spelletjes en extra's) kopieer je met bv.dvdfab naar een MAIN MOVIE dvd, alle extra's zijn weg + beveiliging en klaar is kees!

Je mag mij altijd kontakteren, ik probeer een oplossing te zoeken. Jammer genoeg weet ik ook niet alles. Het is nu wel een item die me nauw aan het hart ligt, want mij drie kwa-meisjes en jongens verslijten gekochte dvd's zoals papieren zakdoekjes. Hun omgang met de schijfjes is ver te zoeken (op een hoopje smijten,niet terug in de doos te steken,vingers op de leesbare zijde,....) .

mvg,wivy
 
nijltjetweety,

een PS 2 console herkend het dvd formaat. De informatie die jenodig hebt is dus: een mapje Audio_ts (meestal leeg) en een map Video_ts.
Zet een avi naar dvd om zonder menu en brandt die op een schijf.Een voledige DVD (met spelletjes en extra's) kopieer je met bv.dvdfab naar een MAIN MOVIE dvd, alle extra's zijn weg + beveiliging en klaar is kees!

Je mag mij altijd kontakteren, ik probeer een oplossing te zoeken. Jammer genoeg weet ik ook niet alles. Het is nu wel een item die me nauw aan het hart ligt, want mij drie kwa-meisjes en jongens verslijten gekochte dvd's zoals papieren zakdoekjes. Hun omgang met de schijfjes is ver te zoeken (op een hoopje smijten,niet terug in de doos te steken,vingers op de leesbare zijde,....) .

mvg,wivy

Dit was ik ook van plan te doen.
Maar ik stel hier ook enkele vragen omdat het niet voor mij is.
Een vriend heeft een psp, maar nog geen videorecorder.
Ik ben er 1x geweest om te proberen en wil zekerheid.
Het free programma dat ik nu heb draaien werkt goed in windows 2000 (dit staat nu op mijn pc met een klein schijfje van amper 10 gig om te testen).
Ik wil het bij mijn volgende bezoek nu goed hebben die filmpjes.
Bedankt alvast.
Je bevestigt zo ongeveer wat ik al dacht.
Ik ga enkele dvd-rw voorbereiden als ik ga, en als het goed is zien we verder wat mijn kameraad verder wil doen.
Ik zal hem dan leren op zijn eigen pc deze dingen zelf te doen.
Ik vraag me wel af of die bestanden voor psp die super aanmaakt ook op een gewone videorecorder kunnen.
Dat ga ik eens testen op mijn eigen toestel.
Maar het zal niet voor morgen zijn.
We gaan de hele dag confituur maken.
 
Laatst bewerkt:
nijltjetweety,

een PS 2 console herkend het dvd formaat. De informatie die jenodig hebt is dus: een mapje Audio_ts (meestal leeg) en een map Video_ts.
Zet een avi naar dvd om zonder menu en brandt die op een schijf.Een voledige DVD (met spelletjes en extra's) kopieer je met bv.dvdfab naar een MAIN MOVIE dvd, alle extra's zijn weg + beveiliging en klaar is kees!

Je mag mij altijd kontakteren, ik probeer een oplossing te zoeken. Jammer genoeg weet ik ook niet alles. Het is nu wel een item die me nauw aan het hart ligt, want mij drie kwa-meisjes en jongens verslijten gekochte dvd's zoals papieren zakdoekjes. Hun omgang met de schijfjes is ver te zoeken (op een hoopje smijten,niet terug in de doos te steken,vingers op de leesbare zijde,....) .

mvg,wivy

Klopt helemaal, zelfs met de map VIDEO_TS alleen likt het. Met de meeste programma's kan je het menu uitschakelen en selecteren dat er moet begonnen worden met afspelen.
 
Ja, direct beginnen met afspelen heb ik bij de eerste experimentjes ook geprobeerd maar de menu was ook geselecteerd (dit is meestal standaard zo).
Daar moet je de eerstex dan ook aan denken he.
Ik laat nog wel horen hoe het loopt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan