film .wmv wmv. bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vicky

Gast
Ik heb windows 7 op de computer staan
Ik heb een probleem; in windows live mail kan ik plots geen bestanden meer openen ,ttz een pps kan ik normaal openen doch ik krijg nu soms wmv. bestanden die moet ik steeds eerst opslaan (in bv. mijn documenten) alvorens ik ze kan openen.
Ik krijg bij het openen volgende meldig; een of meer bestanden kunnen niet worden toegevoegd aan Movie.Maker.
Kopieer deze bestanden eerst naar de vaste schijf van de computer,en voeg de bestanden vanaf daar toe aan Movie.Maker.
Ik vind dit geweldig omslachtig, kan iemand mij hiervoor een oplossing geven?
Dank bij voorbaat
 
dan is dit wmv bestand aan moviemaker gekoppeld ??? Rechsklik eens op die wmv en kies "openen met", selecteer hier dan windows media player en zet daar een vinkje bij "dit program altijd openen met.....).
zou normaal gezien in orde moeten zijn dan.
 
Ik vind dit geweldig omslachtig, kan iemand mij hiervoor een oplossing geven?
Dank bij voorbaat

Het ligt er aan.
Meestal gaat een download trager dat het afspelen. Een wmv bestand kan behoorlijk groot zijn, hierdoor zal de film steeds stoppen of haperen.
Beter is om deze dan eerst te downloaden en ergens op een lokatie op schijf op te slaan om deze daarna met een player af te spelen.
 
Dag Carlo 461,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag, doch als ik op het wmv bestand klik dan krijg ik alleen volgende mogelijkheden ttz openen / afdrukken / opslaan als / alles opslaan doch ik vind daar niets van openen met enz.. Kan je mij juist uitleggen wat ik moet doen om dit probleem op te lossen?
Ik werk met windows 7, en wil dus alles in windows live mail kunnen openen.
Dank u
 
Dag Carlo 461,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag, doch als ik op het wmv bestand klik dan krijg ik alleen volgende mogelijkheden ttz openen / afdrukken / opslaan als / alles opslaan doch ik vind daar niets van openen met enz.. Kan je mij juist uitleggen wat ik moet doen om dit probleem op te lossen?
Ik werk met windows 7, en wil dus alles in windows live mail kunnen openen.
Dank u

Wel RECHTS klikken... NADAT het bestand is opgeslagen op de harde schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan