Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb sins kort windows 7 op me pc staan maar heb een probleem ik speel veel fifa mar telkens ik online wil spelen en een spel wil starten verbreekt hij de verbinding en in windows xp had ik dat niet weet iemand hoe dat komt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
fifa

fifa

zou mij kunnen uitleggen hoe ik men firewole kan uitleggen in windows 7 bestaat er geen prog voe over te schakelen naar gamemodus
 
Windows 7 heeft helemaal geen speciale game mode.
Ga als volgt te werk om te voorkomen dat programma door de firewall wordt geblokkeerd:

Kies Configuratiescherm in het menu Start.
Klik op Systeem en beveiliging en vervolgens op Windows Firewall.
Opmerking: in de symboolweergave van het Configuratiescherm klikt u op Windows Firewall.
Klik op "Een programma of onderdeel toegang geven via Windows Firewall".
In het venster "Toegestane programma's en onderdelen" klikt u op Instellingen wijzigen
 
heb me firewal uit gezet voor fifa heb een paar keer kunnen spelen online en toen verbrak men verbinding terug en zij fifa10.exe werkt niet meer heb men spel dan heel op nieuw geinstaleerd en hij toog het terug
 
Al gestart met rechtsklik en 'uitvoeren als administrator'?
Kan je het spel in defender als toegestaan zien, of veranderen via knopje toestaan?
Of zet windows defender eens uit
 
Je bent niet alleen, op diverse fora zijn deze problemen te vinden, ook voor fifa 09.
Ik vind deze problemen sinds 2008 (windows 7 bestond niet toen).
Heb je je internet verbinding ingesteld? dat wil wel eens helpen.
lees dit eens.
 
fcb88 sinds 20/12/2009 heeft u geen reactie meer gegeven,graag hadden wij geweten of u nog verdere hulp wenst of dat we deze als opgelost mogen beschouwen!
 
Word gesloten we gaan onze niet blijven bezig houden met vragen of het opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan