Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , misschien een moeilijk geval :
ik heb FaceBook en na de PC binnendoen was dat weg .Ik heb een nieuwe account aangemaakt via mijn hotmailadres en vrienden heropgeroepen .Maar plots was de oude FB daar terug met alle vrienden .Maar nu heb ik sommigen die alleen maar op die nieuwe zitten en ik krijg die niet naar de originele oude .Is er een methode om die nieuwe vrienden toch op de originele te krijgen en de laatste FB weg te doen ?
ik heb al gegoogeld en de oplossingen zijn altijd om FB GEHEEL weg te doen , maar niet een nieuwe account alleen .
weet iemand raad ?
 
Oei je had helemaal geen nieuwe account moeten aanmaken je kan met elke browzer inloggen in je Facebook account
dus ga ik ervan uit dat je de app van windows 10 kwijt was om naar Facebook te gaan die had je opnieuw kunnen instaleren en inloggen met je oude account

om de nieuwe vrienden toe te voegen in het account dat je wil houden kan je in dat account hun naam ingeven boven in het zoekbalkje en hen dan een vriensshapsverzoek sturen

sucses

om die nieuwe Facebook te verwijderen kan je dit eens lezen

Eenvoudig je Facebook account verwijderen

PS:let erop dat je zeker de juiste verwijderd
 
ja , het gaat erom dat 1 persoon maar alleen in de nieuwe FB zit en ik krijg hem niet in de originele FB , als ik hem vrienschapverzoek doe in de oude komt in de nieuwe .dus eer ik de nieuwe FB verwijder zou ik die persoon daar moeten inpassen ,MAAR HOE ?
 
dus als ik het goed begrijp stuur jij een vrienschapsverzoek naar die persoon vanuit je oude of originele Facebook account
en volgens jou komt die dan na acepteren van jou verzoek in je nieuwe account terecht

das wel heel raar omdat het verzoek toch niet vanuit dat account vestuurd werd

wat je nog eens kan proberen is in je oude account op vrienden zoeken te klikken daar zen naam in te tikken en dan opnieuw een verzoek versturen
ik weet niet in hoeverre je deze persoon kent je kan eerst ook een prive bericht sturen met een beetje uitleg waarom je een nieuwe verzoek stuurt
zodat dat hij of zij het aanvaard en niet denkt we zijn toch al vrienden

sucses
 
ja , ik heb bvb 1 persoon staan in de nieuwe FB en ik wil hem in de oude door daar dus een vriensschapsverzoek te doen , maar dat verzoek blijft staan as "verstuurd " en hij zit nog altijd in de nieuwe en daar kan ik met hem chatten maar via de nieuwe dus niet
raar raar raar
 
dag iedereen die antwoorde op mijn probleem ,
de zaak is opgelost !
toch een beetje uitleggen misschien hoe en wat :
ik heb de tweede FB verwijderd en omdater maar 1 persoon op de 2de stond dus die ik niet op de 1ste kreeg heb ik een verzoek gestuurd , maar hij zag dat niet ( ik wel als verstuurd ), dan dat verzoek weggedaan en opnieuw verstuurd en dan zag hij het
die andere 26 personen had ik al op de originele FB .
die ene persoon is nu bij de vrienden van de originele , dus alles o.k.
voor iedereen die wilde helpen met tips , bedankt
so far so good

grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan