Social Media FB tijdelijke blokkering

Ik kuis regelmatig Chrome op en doe die evtl updaten. = opnieuw aanmelden
Of gebruik steeds aanmelden of inloggen via Chrome om ze te bereiken zodat ze dat niet fijn vinden, dit was mss de reden van tijdelijke blokkering. Wellicht moet ik bovenaan een vaste bookmark aanmaken?
 
Ik kuis regelmatig Chrome op en doe die evtl updaten. = opnieuw aanmelden

Moet je niet voor opnieuw aanmelden : ga naar het menu rechts, daarin Help, daarin About Chrome en de update start.

1721813691339.png


daarna even Google herlanceren, maar zonder af te loggen - gewoon op knopje Relaunch klikken.

Of gebruik steeds aanmelden of inloggen via Chrome om ze te bereiken zodat ze dat niet fijn vinden, dit was mss de reden van tijdelijke blokkering. Wellicht moet ik bovenaan een vaste bookmark aanmaken?
"ze" bereiken ? wie ? en waarvoor ?
 
Vandaag de link in Thunderbird gebruikt en meteen in facebook geraakt. Ik vraag mij af of een moderator van je facebook-groep je tijdelijk kan blokkeren?
Of moet ik coockies toestaan bij fb of telkens de link in mijn ontvangen mails gebruiken?
Via aanmelden zal telkens teveel werk zijn voor hun.
 
Snap de ganse discussie over dat telkens aanmelden niet goed ... eens aangemeld in je browser bij FB blijf je toch aangemeld, tot zolang je niet expliciet afmeldt...
 
=opnieuw aanmelden bij facebook na verwijderen geschiedenis van de browser. Bij andere sites moet ik dan ook eerst de coockies aanvaarden om automatisch in te loggen. Bij googelen is het ook dikwijls dit en dat aanvaarden, hoeveel rommel verzamel je dan?
 
Je aanmeldgegevens worden niet gebruikt vanuit je geschiedenis. Dat is enkel wat het zegt nl. een geschiedenis.
Het ledigen van je geschiedenis heeft NIET tot gevolg dat je opnieuw moet aanloggen.

Cookies is iets totaal anders en idd. nagenoeg alles sites die je bezoekt en die de mogelijkheid bieden om aangelogd te blijven en/of automatisch opnieuw aan te loggen doen dit door gebruik te maken van cookies.

Als je hulp wil bij het aanloggen is het dus nodig dat je die cookies aanvaardt. Wil je dat niet zomaar voor alle sites, dan kan je dat ook site per site monitoren en vb. enkel cookies toelaten van die sites die je die mogelijkheid wil geven.

De keuze is aan jou, maar het is wel een keuze die je moet maken... wil je gewoon géén cookies of wil je die in het geheel bij het afsluiten van je PC altijd wissen, dan kies je ervoor steeds manueel opnieuw aan te loggen : kiezen of delen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan