Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een groot aantal favorieten in Google. Hoe kan ik die veilig opslaan om op een andere pc terug te kunnen installeren

Alvast bedankt voor de mogelijke info

mvg:p
 
Favorieten in google

Bedankt voor de info maar nit zo simpel voor een leek.
Mag ik nogmaals mijn vraag herhalen?
Ik werk met google gewoon en heb daar veel favorieten.
Hoe kan ik die favorieten nu op een stick of in mijn documenten opslaan omdat die later kan opslaan op een andere pc.
Kan ik bij dan wanneer ik nieuwe favorieten bij heb die nieuwe lijst copieren naar die plaats.
Mijn vraag is welke handeling moet ik uitvoeren en liefst zo simpel mogelijk als het kan.
Moest mijn pc stuk gaan heb ik toch nog mijn favorieten.;)
alvast bedankt
 
Die informatie is nochtans gericht naar een leek, dus eenvoudiger kan ik het hier niet vertellen.
Maar laten we even beginnen bij het begin. Je verteld dat je Google hebt met favorieten. Nu, Google is geen webbrowser maar een zoekmachine. Maw, een webpagina die je contacteerd in een webbrowser om dingen voor jouw te zoeken. Een webbrowser daarentegen, is een programma waarmee je op het internet gaat. Een programma dat je Google webpagina kan weergeven (tonen). Welke webbrowser gebruik je? Even herhalen, Google is geen webbrowser, maar Google heeft er wel één, genaamd Google Chrome. Ik ga er dus vanuit dat je deze gebruikt? Kan je dit bevestigen aub? Is google Chrome je gebruikte webbrowser?
 
Je kan de folder "Favorieten", gevestigd onder je profielfolder, kopiëren naar een veilige locatie. En je kan deze ook terugplaatsen naar eender welk profiel op eender welke Windows computer (> Windows Xp).
Deze folder kan je vinden onder C:\Gebruikers\<gebruikersnaam>\Favorieten
Uiteraard <gebruikersnaam> vertalen naar je accountnaam.
 
ik heb op een externe schijf een map aangemaakt met de naam favorieten ...
in deze map plaats ik mijn snelkoppelingen die ik wens te behouden van mijn favorietjes ( dit gebeurd dus doordat ik er de favorietjes naartoe sleept )
je zie de browser firefox nu geopent staan maar dit lukt dus ook zo met de Internet Explorer

bf23581ce3-Ashampoo_Snap_2013.10.26_18h46m29s_008_.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan