Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bernard kijk eens of dit kan helpen
Ga op uw Windows 10-pc naar Instellingen > Accounts > Gezin en andere gebruikers.
Klik op Gezinsinstellingen beheren.
Selecteer de instellingen die u wilt in- of uitschakelen
Bad Request
bernard, iedereen is vrij om te doen en te laten wat hij wil . Moest dat meisje met die laptop bij mij komen zou ik dat weigeren . Family Safety werd voor niets ingesteld . Wat je het meisje wel kan aanraden is om hierover met haar ouders eens te praten . Tegenwoordig wat je allemaal hoort en leest over jonge meisjes die het slachtoffer zijn bij sociale netwerken, maken sommige ouders zich snel ongerust.
ben dat eens verder gaan uitzoeken dus volgens mij kan het ook alleen maar verwijderd worden door degene die het aangezet heeft aangezien er staat
Om te beginnen heb jij of ten minste een aangewezen volwassene in het gezin, een beheerdersaccount nodig
dus zal het ook niet lukken om het zomaar uit te schakelen
ik ga akkoord met datgene wat vermeld word door Ranger ..
dat men hier dus niets aan mag veranderen omdat zij nog steeds minderjarig is en thuis woont ...
@Bernard best dat je hier geen gevolg aan geeft tenzij je er voor kiest om de ouders te moeten confronteren !