Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
bij een paar van " mijn vrienden, " op Facebook krijg ik plots nu mijn pagina te zien als ik naar hun facebook wil kijken
tot gisteren nog niet
het zijn er maar een paar
wat kan ik aanpassen OF heb ik verkeerd ergens misschien gedaan
weet iemand raad ,
grtn
 
@georguy
niet iedereen gebruikt dan ook Facebook ..
zo heb ik wel eens een account aangemaakt maar deze is nooit echt gebruikt geweest ...
deze heb ik destijds enkel maar aangemaakt om een paar familie foto's op te halen ...soms bezoek ik dit account wel eens ...anders word deze verwijderd !
maar van echt gebruiken is er hier geen sprake van , dat is dan ook de reden dat ik hier eerder geen kant en klare antwoord op kan geven aangaande je probleem .
 
Ik gebruik het elke dag meerdere malen, maar dit probleem heb ik nog nooit meegemaakt en ik zou ook niet meteen weten aan wat het zou te kunnen liggen. Als het nu nog steeds zo is, zal het wel geen bug zijn, want dat zou bij een volgende opstart normaal gezien dan toch opgelost moeten geraken. Ik gebruik het op de GSM en op de computer en daar gaat bij mij alles zoals het hoort te gaan en die privacy, dat klopt maar trek mij daar niet al te veel van aan. Ik zet er geen geheimen op. Iedereen mag weten dat ik in Izegem woon en dat ik gehuwd ben en 3 kids met autisme heb. Dat ik vrij vaak shazam gebruik, mag ook iedereen weten, behalve mijn baas dan. Maar die ziet mijn FB niet, hij staat niet bij mijn vrienden en die kan niets zien van wat ik post.
 
een voorbeeld is moeilijk te toen , maar even misschien duidelijk stellen :
ik open "mijn vrienden " op mijn pagina en daar zie ik ze allemaal met foto een stuk of 3 kan ik aanklikken maar dan opent mijn pagina
bij de andere zoals het moet en o.k.
als ik dan hun naam invul in dat zoeken ( zie knipsel ) dan opent wel hun pagina zoals ik anders zag en moet zien
dus alleen bij "mijn vrienden " niet
is dus op te lossen maar ik vind het toch raar
al 1 persoon gevraagd of hij iets veranderd heeft en neen

dank u allen voor uw reacties
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    30.7 KB · Weergaven: 103
sorry , ik bedoelde niet dat jullie het moesten weten of antwoorden , maar normaal antwoorden er wel een paar , en bij deze dus nu ook .
aan iedereen die meehielp of reageerde ::bravo: MERCIE

grtn
 
We helpen heel graag hoor, maar als we het niet weten kunnen we in principe niet antwoorden ook he. Ik dacht eerst aan een bug, maar dat is het blijkbaar niet, maar wat dan wel? Ik weet ook niet hoe de software geschreven is van FB. Weet alleen dat ze een loopje nemen met de privacy regels, maar dat is algemeen geweten. Misschien met een zoveelste update van hun FB dat het dan opgelost gaat zijn. Want FB brengt om de haverklap updates uit. In de browser zie je dat niet, maar op je gsm krijg je met de app wel om de haverklap updates en dat is met de browserversie niet anders.
 
ik heb nog steeds dat probleem , is er ondertussen misschien iemand die raad weet of weet hoe ik dat ergens kan vragen aan Facebook ( als dat mogelijk zou zijn om hun te contacteren )
 
ik doe nogmaals een oproep of iemand de oplossing weer hierover : als ik op Facebook op " vrienden" klik zie ik de lijst met foto maar als ik daar op klik opent MIJN pagina dus , vroeger een paar wel , maar nu geen meer , alleen die die vroeger niet gingen , raar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan