Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe kan ik mijn externe backup schijf eens opkuisen
heb al een map in de vuilbak staan maar die is een 89GB en ik krijg ze niet opgekuist uit de vuilbak
kan ik niet alles ineens wissen ?
graag wat raad
 
Mijn fout ik zie nu dat het topic gestart is in Mac Os

Met een Mac kun je de bestanden markeren en dan de toetscombinatie cmd ⌘ + option ⌥ + delete toetsen gebruiken.
 
Met een Mac kun je de bestanden markeren en dan de toetscombinatie cmd ⌘ + option ⌥ + delete toetsen gebruiken.
Tja, wel eigenzinnige toetsborden met Apple Macs (geen makkies) zoals tevens nog voor andere zaken !

Excuseer intrusie tussendoor. Hoe genereer jij die specifieke Mac symbolen hier ? Ik zie ze perfect op mijn PC scherm. Met de Alt+cijfercode ofwel tooltje ? Bedankt
 
Het gaat er om hoe men in het berichtvenster speciale tekens kan ingeven.
Met Windows is Alt + cijfercombinatie de klassieke methode, ofwel "Charactermap" in Systemtools.

Maar ik zag hier in dit topic twee tekens, welke symbolen zijn die Apple gebruikt op zijn toetsenborden.
Waar haalt men die vandaan ? (in Windows dan wel; de reden waarom mijn vraag onbegrepen is voor een Mac gebruiker)
(Sorry om dit hier op het Apple forum te vragen en dan nog buiten topic)
 
Tja, wel eigenzinnige toetsborden met Apple Macs (geen makkies) zoals tevens nog voor andere zaken !

Excuseer intrusie tussendoor. Hoe genereer jij die specifieke Mac symbolen hier ? Ik zie ze perfect op mijn PC scherm. Met de Alt+cijfercode ofwel tooltje ? Bedankt

Niet gegenereerd, gewoon gekopieerd en geplakt op het forum vanaf een Apple site waar ik op zoek was naar deze tekens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan