Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen , ik heb nu momenteel vista draaien en der moet nog het een en ander aan gesleuteld worden.
Zo ook mijn externe harde schijven (2 stuks);die zijn dus aangesloten en vista heeft die dus (herkend) in ieder geval staan ze in de map mijn computer,nu is het zo dat als ik een van de twee aanklik er niets gebeurd,er komt enkel een venster tevoorschijn met de melding dat ik een schijf moet plaatsen,zo ook met de tweede schijf.
Heb al in apparaatbeheer gekeken en die schijven staan er dus ook op zonder uitroepteken of wat dan ook,verder heb ik vista op nieuwe drivers laten scannen en ook dat was niet nodig.
Ik zou wel graag deze schijven willen openen want op de ene staan alle backups zoals foto's en documenten en al hetgeen ik wilde bewaren en op die andere schijf staat mijn muziek en ook die zou ik wel graag willen toegankelijk zien worden.
Wie kan mij hiermee helpen ,
Toch alvast bedankt..............
 
Is er dan niemand die hier iets meer over weet te vertellen.Ik heb die echt dringend nodig(alles staat daar op als backup)
Natuurlijk is vista een nieuw onderwerp om te bestuderen,en kan men ook niet alles weten,en als het men het niet weet zou ik dat ook graag willen weten.
toch bedankt..............
 
Deze hardeschijven Hoe zijn deze geformateerd???
Fat 16; fat 32; NTFS???
Indien je de eigenschappen van je harde schijven opvraagt, wat geeft die dan?
Zijn deze gegevens correct?
 
Laatst bewerkt:
Ook dit nog gevonden:
Als Uw externe harde schijven niet goed herkend worden door Vista is er een simpele oplossing.
Ga naar CONFIGURATIESCHERM ----PROGRAMMA'S----dan onder PROGRAMMA'S en ONDERDELEN klikken op Windows onderdelen in of uitschakelen.Vink dan de tweede optie aan "beheer van verwisselbare opslag".
Standaard was dit bij mij niet aan gevinkt en mijn 3 externe harde schijven werden bijna nooit correct herkend. Nu werkt alles netjes.
Probeer eens!
 
Deze hardeschijven Hoe zijn deze geformateerd???
Fat 16; fat 32; NTFS???
Indien je de eigenschappen van je harde schijven opvraagt, wat geeft die dan?
Zijn deze gegevens correct?

Ik kan u de gegevens van die twee harde schijven wel hierin plakken.
Die gegevens heb ik bekomen via EVEREST een programma dat je pc scant en al de gegevens laat zien (dus dit programma kan dus ook de twee harde schijven zien)
De twee harde schijven zijn eigenlijk gewone harde schijven die in een icy box zijn geplaatst.

Apparaateigenschappen
Soort Driver Maxtor 6 L250R0 USB Device
Datum Driver 21/06/2006
Driver Versie 6.0.6000.16386
Leverancier Driver Microsoft
INF-Bestand disk.inf
Hardware Identificatie USBSTOR\DiskMaxtor_6L250R0__________0000
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:eek:ffice:eek:ffice" /><o:p></o:p>
Veld Waarde
Apparaateigenschappen
Soort Driver Maxtor 6 Y080L0 USB Device
Datum Driver 21/06/2006
Driver Versie 6.0.6000.16386
Leverancier Driver Microsoft
INF-Bestand disk.inf
Hardware Identificatie USBSTOR\DiskMaxtor_6Y080L0__________0000
 
Ik kan u de gegevens van die twee harde schijven wel hierin plakken.
Die gegevens heb ik bekomen via EVEREST een programma dat je pc scant en al de gegevens laat zien (dus dit programma kan dus ook de twee harde schijven zien)
De twee harde schijven zijn eigenlijk gewone harde schijven die in een icy box zijn geplaatst.

Apparaateigenschappen
Soort Driver Maxtor 6 L250R0 USB Device
Datum Driver 21/06/2006
Driver Versie 6.0.6000.16386
Leverancier Driver Microsoft
INF-Bestand disk.inf
Hardware Identificatie USBSTOR\DiskMaxtor_6L250R0__________0000
<O:p></O:p>
Veld Waarde
Apparaateigenschappen
Soort Driver Maxtor 6 Y080L0 USB Device
Datum Driver 21/06/2006
Driver Versie 6.0.6000.16386
Leverancier Driver Microsoft
INF-Bestand disk.inf
Hardware Identificatie USBSTOR\DiskMaxtor_6Y080L0__________0000

honderd% zeker ben ik nietmaar ik vermoed dat het NTFS is.
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan