Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 12.01.2008 te 11.02 plaatste "grass33" deze vraag op dit forum onder de hoofding "extern - interne harde schijf aansluiten" - er kwam toen o.a. een antwoord op van "motom".
Spijtig genoeg is de oplossing die "motom" aanbracht niet meer verkrijgbaar. Zelf ben ik te onervaren indeze materie.
Kan iemand mij een adapter aanbevelen? Liefst een die zowel IDE als SATA aan kan (en misschien ook dienstig voor interne cd en dvd? maar niet absoluut noodzakelijk)
Ter info: de interne harde schijf komt uit een pc met besturingssusteem Windows XP en dient aangesloten te worden op een USB-poort (kan zowel op een usb2 als op een usb3-poort) van een pc met besturingssysteem Windows 7.
Alvast bedankt
Gioloberato
 
je vraag stelling is twee zijdig ... daar door versta ik dus niet wat je wilt bekomen ...

betreft het hier dus om een oude (interne )harde schijf die een ide aansluiting heeft , en wil je deze dan ook intern aansluiten in de win7 als 2de interne schijf dien je een molex naar sata verloopkabel te gebruiken .. laatste nieuwe ontwikkeling

je spreekt echter ook over om deze ( interne ) oude schijf aan te sluiten via de usb d.w.z. dat je deze dan ergens heb ingebouwd en je dus de oude ide schijf als een externe schijf wil gebruiken ....wel indien zo dien je de USB 2.0 naar IDE SATA 2.5 3.5 Harde Schijf Converter Kabel te gebruiken

de gehele bundel http://www.blueface.nl/naar-sataide-converter-harde-schijf-p-513.html niet dat dit ook nodig is
 
Op 12.01.2008 te 11.02 plaatste "grass33" deze vraag op dit forum onder de hoofding "extern - interne harde schijf aansluiten" - er kwam toen o.a. een antwoord op van "motom".
Spijtig genoeg is de oplossing die "motom" aanbracht niet meer verkrijgbaar. Zelf ben ik te onervaren indeze materie.
Kan iemand mij een adapter aanbevelen? Liefst een die zowel IDE als SATA aan kan (en misschien ook dienstig voor interne cd en dvd? maar niet absoluut noodzakelijk)
Ter info: de interne harde schijf komt uit een pc met besturingssusteem Windows XP en dient aangesloten te worden op een USB-poort (kan zowel op een usb2 als op een usb3-poort) van een pc met besturingssysteem Windows 7.
Alvast bedankt
Gioloberato

Als je weet welke post juist héé op het forum?
 
Bedankt QTEX, het tweede luik van je antwoord betreft inderdaad het door mij gevraagde.

Aan allen: sorry voor de onduidelijkheid

Ter info: grass33 was toendertijd lid, of hij/zij dat nu nog is weet ik niet. Ik vond de vraag van hem en de reacties erop in jullie archieven door ingave van zijn naam en onderwerp: extern - interne harde schijf aansluiten.

Wat mij betreft mag de discussie worden gesloten, Nogmaals bedankt aan allen.
 
bedankt voor de respons ....je heb inderdaad gelijk wat betreft " grass33" deze is blijkbaar géén lid meer !.
**ook ik had het bericht dat je aanhaalt gezien , van hem !

hierbij zet ik dit topic op slot ...(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan