Status
Niet open voor verdere reacties.
Dames, Heren,

Na geruime tijd met Torrents aan het zoeken en downloaden te zijn geweest, wil ik nu eens proberen met nieuwsgroepen meer, sneller en beter te kunnen downloaden. (ik ben me er van bewust dat ik op een beetje ongelukkig moment instap, vanwege einde FTD)
Mijn interesses gaan voornamelijk uit naar films en muziek, maar een beetje software op zijn tijd behoort ook zeker tot de mogelijkheden.

Als ik vragen heb over het een of ander, horen jullie het wel van me... ;-)

Groeten!
 
Veenstra, welkom op de site. Als je vragen hebt, laat maar horen.
 
Dames, Heren,

Na geruime tijd met Torrents aan het zoeken en downloaden te zijn geweest, wil ik nu eens proberen met nieuwsgroepen meer, sneller en beter te kunnen downloaden. (ik ben me er van bewust dat ik op een beetje ongelukkig moment instap, vanwege einde FTD)
Mijn interesses gaan voornamelijk uit naar films en muziek, maar een beetje software op zijn tijd behoort ook zeker tot de mogelijkheden.

Als ik vragen heb over het een of ander, horen jullie het wel van me... ;-)

Groeten!

Tsja, deze downloads kunnen en mogen wij je niet geven. Maar installeer Spotnet eens. Niet zo handig als FTD maar in deze tijden het beste alternatief.
 
zo lang je nieuws, artikels, foto's filmpjes etc download die niet auteursrechtelijk beschermd (lees: huisgemaakt en gratis aangeboden) zijn, is er niets aan de hand. ook freeware programma's kan je vaak sneller afhalen via nieuwsgroepen (usenet) dan via internet. hou je gewoon aan de regels van de auteursrechten en het intellectuele eigendom.

spotnet is een handige indexer die je helpt om de juiste zaken te vinden met respect voor deze regels. typ dit eventueel in in ons zoekvenster.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan