Browser Er is iets mis met het Google account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Halllo beste mensen, Op mijn Windows Laptop, is er iets mis met het Google account. ik kan welliswaar Google en g-mail gebruiken, maar bij het account icoontje ( rechts bovenaan) staat "Fout" . Ik kan ook niet sychroniseren. Hoe kan ik dit op lossen? Ik hoor het nog graag.
Cor Jansen
Weert
 
Hoi Philip, bedankt voor jouw reactie en voor de duidelijkheid: het betreft de Laptop van een vriend die ik wil helpen, niet die van mij. Ik stuur hierbij de afbeelding waar ik een rode pijl heb gezet bij het account icoontje, in de recherbovenhoek. Hopelijk kan je er iets mee en dat hoor ik dan nog graag,
Groetjes,
Cor
 

Bijlagen

  • afbeelding Google pagina.jpg
    afbeelding Google pagina.jpg
    29.8 KB · Weergaven: 79
Het is dus in de brower op Google Chrome - dat moesten we weten...

En het antwoord is simpel : inloggen op het account waarmee die laptop veronderstelt wordt in te loggen op zijn Google account is mislukt. Informeer je bij de eigenaar.

PS : als je een vraag stelt als 'mijn' laptop en dan achteraf moet toegeven, nee ... eigenlijk van iemand anders - dan rijst het vermoeden dat je daar aan het proberen 'inbreken' bent op een laptop waarvan wij niet weten of kunnen controleren of je aktie gerechtvaardigd is of daareentegen een poging tot hacken van een laptop van god weet waar ...
Niet doen - zo verlies je alle medewerking als helpers dat in de smiezen krijgen : gewoon altijd open en eerlijk daarover zijn brengt je het verst. :cool:
 
Hoi Philip, bedankt voor de snelle reactie, maar die vriend die ik probeer te helpen, woont hier bij mij in de straat. Wij zijn bijna buren. Dus inbreken op zijn Laptop is totaal niet aan de orde. Ik begrijp trouwens niet helemaal wat je bedoelt met: "Inloggen op het account waarmee de Laptop veronderstelt wordt in te loggen op zijn account is mislukt".
De situatie is zo , dat mijn vriend, met zijn google account inlogt (of is ingelogd) op zijn Google account. Hij had zelf ook weer uitgelogd op dat account en daarna weer ingelogd. De (Fout) melding is er nog steeds, en Ik begrijp dat niet, helaas🤷‍♀️
Groetjes,
Cor
 
Dat geef ik zeker toe Philip en het ook goed dat jij zo allert bent op veiligheid c.q misbruik van etc. etc.
Jij zegt dat zijn account is geblokkeerd of gewijzigd, Tja, ik kan ook niet weten wat mijn vriend met zijn account allemaal uitspookt. Hij zelf zegt van niets te weten, maar mijn vriend is tamelijk onbenullig in digitale zaken en dit is niet denigrerend bedoeld, maar dat zou dus zo maar kunnen. Ik ga via een Google instructie zijn Account proberen te ressetten. Hopelijk gaat dat helpen.🤷‍♀️
Groetjes,
Cor
 
maar daaronder waar Gmail staat is hij nog aangemeld , volgens mij is er niets mis mee zijn account, klik waar fout staat en meld gewoon op nieuw aan .
het is mogelijk dat overal is uitgelogd is en dan krijg je dat ook daar boven die fout.
of ge naar instellingen en dan Instellingen resetten ,dan moet je wel alles weer instellen als als extensies die zijn niet weg maar die staan dan gewoon uit
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Intussen heb ik alle adviezen en aanbevelingen geprobeerd. Helaas zonder goed resultaat. Ik stop daarom nu met mijn pogingen tot account herstel en bedank iedereen op dit forum voor de adviezen en suggesties.
Groet,
Cor Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan