eMClient

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik eMClient om mijn mail te ontvangen en verzenden. Ik heb nu ondervonden dat mijn Mail boven de 6 Mb niet meer verzonden worden en krijg ik een foutmelding " Size limit exeeded. Kent iemand dit probleem en eventueel de oplossing.
 
Beste,

Waarschijnlijk is de mail te groot om te kunnen versturen , heb jij toevallig een bijlage toegevoegd? , of is het een hele lange tekst?.
 
Beste,
Neen er worden geen bijlagen toegevoegd. Ik ontvang die mailtjes en wil ze gewoon doorzenden. Volgens Proximus zou ik tot 16 Mb kunnen gaan en volgens eMClient tot 14 Mb.
Het kan zijn dat je inbox (geheugen) vol is , heb je dit al eens bekeken?. Indien dit zo is dien je ruimte te maken.
 
Beste,
Neen er worden geen bijlagen toegevoegd. Ik ontvang die mailtjes en wil ze gewoon doorzenden. Volgens Proximus zou ik tot 16 Mb kunnen gaan en volgens eMClient tot 14 Mb.
Beste,

Ben je echt zeker dat je geen bijlage hebt ingevoegd?. Want volgens mij heeft dit echt wel te maken met een te grote E-mail. Welke E-mail provider heb je? misschien even kijken welke limieten er staan ingesteld bij je E-mail provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan