Windows 10 emailadressen opzoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,
Heb een pc in herstel
Moederbord lijkt kapot

Nieuwe pc besteld, doch zou graag mijn emailacounts overhalen vanaf de defecte pc
Heb de schijf gerecupereerd , en kan deze benaderen met mijn eigen pc (geschald als usb)

Zie al de mappen , doch zie nergens de map met de emailaccounts en toch bestaan ze
Als ik als vb maria intik in het zoekveld van win10 , zie ik ze staan, enkel de mapnaam wordt niet weergegeven
De eigenaar gebruikte zowel webmail, als iets anders, doch ze weet niet welk prog
Bestaat er iets om zoiets te zoeken , heb als gezocht op bepaalde extensie s doch geen resultaat

Dus via het zoekvenster van win10 zie ik ze , en kan ik een mail versturen , doch zou ze graag in 1 keer overhalen

Bedankt voor een antwoordje

Marcel
 
effe voor de duidelijkheid je wilt dus al de email adressen ophalen van de contacten en het gaat dus niet over de email adressen van deze gebruiker ..
 
jawel al de emailadressen van 2 gebruikers van de pc
In andere pc gestoken, doch schijf te groot blijkbaar , geen reactie
het probleem is dat ze niet weten welk programma ze gebruikten (outlook, windows live,.....
kan misschien zoeken op extensies
 
programma dat gebruikt werd is windows live 2012, het installatie programma is wel nergens downloadbaar op een veilige manier???
Dus misschien ergens zoeken opeen oude pc achter windows live
Of iemand een veilege link om het programma te instaleren, ???? (zit in windows essentiels blijkbaar)
 
zou je wel voor de Windows live mail 2012 willen gaan wetende dat deze niet meer onderhouden word !
ik voeg in bijlage de wlsetup.web installer toe ...mogelijk dat deze nog gaat ..

*waarom gebruik je niet gewoon de mail app van Windows 10
 

Bijlagen

  • wlsetup-web.zip
    594 KB · Weergaven: 102
De webinstaller die Qtex als bijlage heeft geplaatst, werkt niet. Nadat ik hem gestart had, was hij hij een tijdje de installatie aan het voorbereiden en daarna kreeg ik deze foutmelding:

3240bbd24e-Ashampoo_Snap_2019.08.13_22h54m57s_002_.png


Het is eigenlijk logisch dat hij niet werkt, want die kleine webinstaller (die uitgepakt slechts 1.215 KB groot is) moet het volledige installatiebestand van Windows Essentials 2012 gaan ophalen van de servers van Microsoft. En dat kan niet, want Windows Essentials is niet meer verkrijgbaar via Microsoft. Het is daar verwijderd van de servers.

Mocht je toch per se Windows Live Mail opnieuw willen installeren, dan kan dat. Het volledige installatiebestand van Windows Essentials 2012 kun je hier veilig downloaden: https://arjanlobbezoo.nl/download/windows-essentials-2012-nl-full-download/

Ik heb dat bestand gedownload. Er is niet mee geknoeid. Er zit geen adware of spyware bij. Ik heb de MD5 Hash gecontroleerd. Dat wil zeggen: ik heb het vergeleken met de MD5 hash van het installatiebestand dat ik jaren geleden van de website van Microsoft heb gedownload én bewaard.
Het pakket is 132 MB groot. Het downloaden duurde bij mij iets meer dan 2 minuten. Tijdens de installatie geef je aan dat je zelf wilt bepalen welke onderdelen van Windows Essentials jij wilt installeren.

Qtex schreef al dat Windows Essentials al jaren niet meer wordt ondersteund. Het pakket werkt wel onder Windows 10.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qtex
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan