Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dan ligt het aan je mail programma (instellingen). Met welk programma bekijk je je mail (Outlook New, Office Outlook, ....)?
Vorige maand zijn er verschillende aanpassingen/wijzigingen gebeurd bij Proximus (en dus ook bij Skynet). Kijk eens naar het bestand in de bijlage (of print het even om bij te houden). Afhankelijk van welk programma je gebruikt, kunnen we je zo wel helpen met die instellingen te vinden.
Dan kan je best je bestande mail-account (IMAP) verwijderen en een nieuwe account aanmaken met de gegevens in het bestand dat ik je meestuurde. Da's de eenvoudigste methode. Tenzij je weet waar je moet kijken om de bestaande account-gegevens aan te passen met de gegevens in het bestand.
Klopt het trouwens, als je via webmail je mail nakijkt dat daar alles idem is aan je outlook?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.