Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

na wat rondzoeken kwam ik op deze site omdat mijn DVD speler van de WII het begaf.
Ik heb 2 kinderen thuis en de WII is dan ook noodzakelijk...
 
welkom hier op pc tuts ...
ik heb je topic verplaatst omwille dat je deze in het verkeerde forum neer gezet had...
in het forum gedeelte " stel je voor " mag je géén vragen stellen voor hulp , je mag je daar enkel voor stellen ..

effe nu op je probleem verder gaan .. je zei de dvd speler is stuk van de WII
ik denk niet dat we hierbij een oplossing kunne bieden , tenzij je een andere manier zoekt om de WII Games te kunnen spelen ...
bezie de volgende link eens ..
http://www.pctuts.be/f492/de-wii-softwarematig-ombouwen-42818/#post151196
 
Hoe bedoeld u dat hij het begeven heeft ?
Soms is gewoon het laser lensje vuil. Hiervoor bestaan speciale lens schoonmaak setjes.
Of zelf iets maken zoals in onderstaande video.

 
Hi, ik bedoel daarmee dat hij eigenlijk steeds leesfouten geeft ( ook bij nieuwe orginele spellen ). Maar ik denk dat het spelen via een HDD ook wel een betere stap zal zijn bij ons.. Bedankt in ieder geval voor de tip
 
Ik zoek inderdaad een alternatieve manier om Games te spelen..

welkom hier op pc tuts ...
ik heb je topic verplaatst omwille dat je deze in het verkeerde forum neer gezet had...
in het forum gedeelte " stel je voor " mag je géén vragen stellen voor hulp , je mag je daar enkel voor stellen ..

effe nu op je probleem verder gaan .. je zei de dvd speler is stuk van de WII
ik denk niet dat we hierbij een oplossing kunne bieden , tenzij je een andere manier zoekt om de WII Games te kunnen spelen ...
bezie de volgende link eens ..
http://www.pctuts.be/f492/de-wii-softwarematig-ombouwen-42818/#post151196
 
Hi All.. Ja het is gelukt met de softmod. Duidelijke handleiding en loopt nu als een zonnetje..

Allemaal bedannkt voor de reacties..
 
bedankt om dit te melden ...en fijn dat het je gelukt is (y)
met deze zetten we hier dan er een slotje op .
je weet ons te vinden ...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan