Windows 7 DVD copieëren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

EvelynMason

Gast
Ik wil een niet beveiligde dvd met Nederlandse ondertiteling naar de harddisk copieëren maar ik krijg onderstaande melding (zie bijlage). Overigens ben ik ingelogd als administrator. Wat kan de reden hiervan zijn ?
 
Stop maar met helpen, beste mensen. EvelynMason is geen echt lid met een echte vraag.
De laatste tijd komt het vaker voor dat nieuwe gebruikers (maar zijn het wel echte mensen of zijn het een soort van bots?) zich registreren op tal van forums. Zij stellen geen eigen vraag, maar kopiëren een vraag uit de startpost van een topic van een ander lid. En zij plakken die gekopieerde post dan als een eigen vraag.

EvelynMason heeft de startpost gekopieerd uit een ruim 2 jaar oud topic van forumlid severins. Welk topic was dat? Dit topic: https://www.pctuts.be/threads/dvd-copieeren.233666/

EvelynMason wil helemaal geen antwoord op deze vraag. Wat het doel dan wel is, daar ben in nog niet achter.
EvelynMason registreerde zich gisteren (vrijdag 13 nov. 2020) om 08:43 uur op Pctuts.
Slechts 2 minuten eerder, om 08:41 uur, had zij/hij zich als nieuw lid geregistreerd op het Nationaal Computerforum.

En het zou zo maar kunnen dat AveryMason, hier geregistreerd op vrijdag 13 november om 08:42 uur, diezelfde bot is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan