Status
Niet open voor verdere reacties.
C

coureurke

Gast
Hallo,
Kan er iemand mij uitleggen hoe ik een DVD moet branden met films (.avi) op? Ik brand het met ConvertXToDVD4, maar op pc kan ik het openen en afspelen, bij mij thuis op de DVD speler ook maar niet bij andere mensen. Heeft dit te maken met het feit dat ik DVD-RW gebruik? Zou het op een DVD-R wel gaan of moet ik een DVD+(W)R gebruiken?

En weet er iemand een goed programmatje voor van .avi naar audio te converten? De meeste doen maar een paar seconden die ik vind? Ik moet namelijk een concert op CD krijgen om deze kunnen af te spelen in een stereo (van een auto bv)

Mvg.
 
Voor die DVD zou ik eerder denken dat de dvd player van die andere geen divx ondersteund dan (veel oude spelers ondersteunen dit niet, de laatste nieuwe players wel denk ik). Je kan dit testen als ze het op hun pc wel kunnen afspelen en op hun player niet.
Daarom dat ik altijd voor mpeg(mpg) ga.

Voor die audio, staat er ook beeld op die avi ? Anders moet je eerst de audio eruit halen.
 
Volgens mij zullen ze divx inderdaad niet ondersteunen. maar voor mpeg, gaat dit ook met een programma zoals convertXtoDVD en is dat gratis? Zouden de DVD spelers dit dan ook afspelen op een herschrijfbare dvd?

Ivm met dat avi bestand naar mp3: het is me gelukt om dit te regelen, juist wil ik het op een CD branden maar het duurt 1u40 en op een CD kan maar 80 min... Weet iemand hoe ik dit op 1 CDtje kan zetten? Het bestand is maar 92 MB groot dus kan zeker en vast op CD.

Mvg
 
Voor die mpg zal het geen probleem zijn om die af te spelen hoor, met convertXtoDVD zal je dat probleemloos kunnen
omzetten dan.
Voor die mp3 weet ik het niet zekers, maar je gebruikt toch wel een audio CD hé, geen video CD.
Miss dat iemand anders hier wel een oplossing voor heeft.
 
Hoe moet ik dat dan doen bij ConvertXtoDVD? want ik kan daar toch niet kiezen in welke extensie hij die films moet converteren om zo te branden?

Voor die mp3, ik gebruik bij Ashampoo audio cd.. Maar zou ik niet beter zijn om het in 2 stukken te splitsen en op 2 CD's te zetten? het is een live optreden en duurt 1u40 (dus 100 min) want als ik het bestand verklein, ga de kwaliteit waarschijnlijk verminderen he? Maar met welk programma moet ik dit dan doen?

Mvg
 
Hoe moet ik dat dan doen bij ConvertXtoDVD? want ik kan daar toch niet kiezen in welke extensie hij die films moet converteren om zo te branden?

Voor die mp3, ik gebruik bij Ashampoo audio cd.. Maar zou ik niet beter zijn om het in 2 stukken te splitsen en op 2 CD's te zetten? het is een live optreden en duurt 1u40 (dus 100 min) want als ik het bestand verklein, ga de kwaliteit waarschijnlijk verminderen he? Maar met welk programma moet ik dit dan doen?

Mvg

De naam van het programma ConvertX to DVD zegt hier alles. Je kan alle files converteren naar dvd. En niets anders.
 
Probleem is opgelost. Door gewoon een DVD+R te gebruiken en opnieuw te branden met ConvertXtoDVD werkt alles:)
Voor het splitsen van een mp3 bestand is het ook gelukt.
(onderwerp mag gesloten worden:))
danku aan iedereen die geholpen heeft!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan