dvd branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
In het verleden heb ik al veel films gedownload van FTD, die zijn normaal in Avi of FD4 Image bestand, die ik dan omzet met WINAvi en brand met DVDShrink of Clone DVD2.
Ik doe dat al altijd en gebruik daarvoor DVD+R.
Mijn probleem is nu de laaste tijd wanneer ik een film gebrand heb naar DVD ik die kan spelen op de pc, maar als ik die wil spelen op mijn DVD, dan kan ik daar de instellingen niet doen en springt het naar het laaste deel, ik kan niet het begin bekijken.
Kan het zijn dat het iets te maken geef met de branders DVDShrink of Clone DVD2 instellingen of zoiets.
wie weet een oplossing,

danjp
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, heb 3 dvd players en de zoon zijn playstation, op geen enkele kan ik ze normaal afspelen.
In het verleden heb ik dat nog nooit gehad, ik heb die film meegedaan naar lukske, daar ging het ook niet.
Is raar maar waar:vraagteken ::vraagteken:

danjp
 
Het kan te maken hebben met je dvd-recorder in je pc of met de soft die je gebruikt.
Kan je de films proberen branden op een andere computer zodat ze goede afspelen? test dan je brander eens op die andere computer.
Gaat het daar goed met beide recorders, dan is het een probleem met je programma's.
Je kan je recorder eens testen op lukske zijne pc als je maar 1 pc hebt staan.
 
je geeft het zelf aan > Ik doe dat al altijd en gebruik daarvoor DVD+R <
probeer eens een DVD-R in het verleden heb ik dat ook nog voor gehad
met dvd+ niet gaan en dan proberen met dvd- en géén problemen meer
vraag mij niet hoe dat komt dat is voor mij ook nog altijd een raadsel
ik vermoed dat het ergens te zoeken is met update's van windows of van een,
of ander programma
tip:ik probeer zo veel mogelijk eerst op een DVD-RW die kan je terug wissen (y)
 
Ik gebruik Cocusoft dvd video converter.
Die converteerd .avi naar mpeg.
Met cocusoft mpeg to author wordt er een map gemaakt nl.cocusoft output.In Video_ts staan de bestanden die ge moet branden.
Dat gaat met Nero,maar ook met NTI Media maker 8 die standaard op mijn laptop stond,en waar ik heel tevreden mee ben.
ps.Ik brand zowel dvd+r ,dvd-r als dvd-rw,die ik kan afspelen op huiskamer dvd speler,is nog een goedkoop model ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan