Windows 10 Duck Duck Go

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik dacht dize Duck Duck Go zoekmachine ook te installeren naast d Google Chrome en EDGE ,
maar nu heeft die Duck zich genesteld in de Chrome
dus als ik op het icoontje Google Chrome klik komt die Duck te openen
zie bijlage
hoe krijg ik die Duck weer weg zn krijg ik weer het normale Google Chrome scherm aub ?
vind hem niet in configuratescherm
Knipsel.JPG
 
Toen ik in September rasbien OS kreeg in mijn lessenpakket, was DuckDuck-go in de Rasbien OS en daarbij standaard mee geleverde browser de standaard ingestelde zoekmachine. Ik heb die dan zo snel mogelijk veranderd naar Google. Dit uiteraard als de lessen over de standaard mee geleverde browser gedaan waren.
 
Heb je wel eens iets niet gevonden omdat je een privacy-vriendelijke zoekmachine gebruikte?

Ik in elk geval nog nooit.
Is een beetje dubbel deze. Je gaat het ook niet weten wat Google als search engine mogelijk weergeeft aan resultaten, als je een alternatief gebruikt. Dus je kan moeilijk vergelijken. Zoals het spreekwoord; wat niet weet, niet deert. Als je tevreden bent met de resultaten van een bepaalde zoekmachine, is het in principe goed genoeg. Maar je gaat mogelijks niet de beste resultaten krijgen die je waarschijnlijk met Google wel verkrijgt. Maar je gaat het nooit weten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan