Status
Niet open voor verdere reacties.
heb een tijdje terug het drivers packet voor XP hier afgehaald nu zou ik deze op cd of dvd willen branden, maar moet ik deze mappen nu gewoon op het schijfje branden of moet ik het branden als image en als ik het als image moet branden hoe ga ik dan te werk met nero 6....... :vraagteken:
 
Waarom zou je twee keer het werk doen? gewoon op de media branden.
Als je toch het 2de wilt doen kun je via de menu:
picture.php

de image laden en dan branden (burn image of... image branden).
Media wel laten afsluiten! (wat wel automatisch gebeurt met 'disc at once' en niet met 'track at once' gebeurt).
 
hoeft voor mij niet als image gebrand te worden is momenteel ook geen image-bestand maar had ergens gelezen dat het een boot cd moest zijn, werkt het installeren van de drivers ook als je de drivers gewoon als complicatie brand of moet je ze dan eigenhandig gaan installeren :vraagteken:
 
Weet niet precies over welke file het gaat (denk da het al een compilatie is van drivers als ze uitgepakt zijn) maar lijkt me sterk dat het als boot media bedoeld is, drivers installeer je namelijk achteraf (na het installeren van de systeem) en een boot cd start voor dat de systeem software gestart is.
Mss dat anderen meer weten over die file en mss dat er een menu bij 'gespijkerd' is wat dan eventueel als opstartende cd gemaakt zou kunnen worden (dan in windows) maar nogmaals weet niet over welke file precies gaat (zo lang zit ik hier ook weer niet :) dus kan gedeeltelijk helpen.
Als je weet waar die file staat kan ik wel ff kijken voor je, toch zou ik als gewoon data-cd branden.
Bedoel je deze soms?
 
Laatst bewerkt:
Weet niet precies over welke file het gaat (denk da het al een compilatie is van drivers als ze uitgepakt zijn) maar lijkt me sterk dat het als boot media bedoeld is, drivers installeer je namelijk achteraf (na het installeren van de systeem) en een boot cd start voor dat de systeem software gestart is.
Mss dat anderen meer weten over die file en mss dat er een menu bij 'gespijkerd' is wat dan eventueel als opstartende cd gemaakt zou kunnen worden (dan in windows) maar nogmaals weet niet over welke file precies gaat (zo lang zit ik hier ook weer niet :) dus kan gedeeltelijk helpen.
Als je weet waar die file staat kan ik wel ff kijken voor je, toch zou ik als gewoon data-cd branden.

hebben afgehaald kunnen worden via een link naar rapidshare een topic dat gestart werd door Ivan een grote van ongeveer 900 Mb onder de naam Universal driverspack2 maar kan het nu niet meer terug vinden
 
Als dit hem is lijkt niet op iets wat bootable moet zijn (heb hem uit gepakt staan).
Ziet er in het begin eruit als dit ? en is 920mb?
picture.php
 
deze is het inderdaad dus gewoon branden als data en als xp opnieuw is geinstalleerd of als er drivers ontbreken gewoon dvd insteken en XP zelf laten zoeken naar drivers :vraagteken:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan