driver ok maar software voor psc 1410 in win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

snap1704

Gast
Ik bezit een hp printer een psc 1410. Op de site van hp kan je de driver en software perfect d/l. De driver werkt want de printer wordt herkend maar de software, om bv de scanner te laten werken werkt niet. Ik krijg steeds na een paar seconden nadat ik de software opstart de volgende foutmelding " HP PSC 1400 series verbinding verbroken ! " Wil ik controleren op updates voor zowel driver als software krijg ik de melding U hebt de laatste updates.
 
Ja Qtex,

dat is inderdaad deze. Dus de printer is geïnstalleerd en werkt normaal om te printen en zo. Maar wanneer is dus het programmaHP solution center open dfan opent het normaal maar krijg ik dus na een paar seconden die foutmelding zoals hierboven beschreven. Dus de scanner kan ik dan niet gebruiken, zie je.
 
ikzelf gebruik de hp F4210all in one printer/scanner wel verleden maand na een update van microsoft vertoonde deze hier hetzelfde !!
ik heb gewoon toe eerst al de stekkers los gekoppelt van de printer voeding/usb kabel..
daarna de printer driver verwijderd....systeem opruiming gedaan met avg tune up 2011..(mocht je deze niet hebben kun je ccleaner gebruiken)..
na een herstart de printspooler opnieuw ingesteldt door deze op handmatig te zetten daarna de driver opnieuw geinstalleerd maar de printer pas aansluiten als er tijdens de instal erom gevraagd word...de printspooler wordt tijdens de installatie op automatisch gezet ..
en alles werkt hier weer vlot ..
note
de printspooler vind je langs configuratiescherm , systeembeheer ,
er verschijnt een lijst hier klik je op services..
nu verschijnt er een nog langere lijst en hier zoek je naar de printspooler ....
dubbel klik op printspooler en maak je keuze..
 
Laatst bewerkt:
Precies veel voorkomend probleem tussen HP en het Solution Center, had het hier ook, ben er dagen mee zoet geweest om een oplossing te vinden.
Heb hier wel alles, maar dan ook ALLES wat met HP te maken had verwijderd met de Revo Uninstaller en dan nog eens zelf in de verkenner gekeken naar
HP files. Daarna zoals Qtex hierboven alles terug geinstalleeerd en toen werkte het wel.

http://www.pctuts.be/downloads/opruimers-cleaners-16/revo-uninstaller-1728/revo
 
Laatst bewerkt:
Denk dat hiet nu opgelost is dankzij die revo uninstaller te gebruiken en alles opnieuw te installeren. Dit maal had ik ook de stroom kabel uitgetrokken en pas ingestoken nadat hij erom vroeg om de usb kabel aan te sluiten. Allé weer iets bijgeleerd :duimop:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan