Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Handig programma wanneer u een herinstallatie overweegt van uwe computer, het maakt een lijst op van alle drivers op uw pc en maakt daarbij een onderscheid tussen de eigen Windows drivers en die van derden afkomstig zijn. En zal alle drivers die u aanvinkt kopiëren naar een extern opslagmedium , zodat u na de herinstallatie van uw pc meteen de drivers kan installeren.

Versie:3.68
Windows© 98/ME/2000/XP/Server 2003/Vista/7/8/x64

http://www.drivermagician.com/DriverMagician.exe
 
Laatst bewerkt:
er word je inderdaad gevraagdt om deze te registreren en aan te kopen ; echter kun je ook kiezen om de trial versie te gebruiken ....
deze trial ( probeer )versie kun je dan voor 15 dagen gebruiken
 
er word je inderdaad gevraagdt om deze te registreren en aan te kopen ; echter kun je ook kiezen om de trial versie te gebruiken ....
deze trial ( probeer )versie kun je dan voor 15 dagen gebruiken

Dit klopt, maar dan is het geen freeware meer.
 
dat klopt , het is niet echt een freeware .....
maar gezien je dit enkel nodig heb om de driver te back-uppen om deze gebackt-upte drivers dan te kunnen gebruiken in een verse instal.
ben je met de trial versie ook verder geholpen ....

wil je een volledige gratis te gebruiken tool om al de drivers te back-uppen ......
kies dan voor DriverBackup 2.1.0.0 geschreven door Giusseppe Greco

rechtstreekse Download Link DrvBK(406kb)
 
ik gebruik een handige tool voor het vinden, installeren, updaten, back-uppen van drivers genaamd Driver Solution (Drp.su)
het is volledig gratis en kan je via een usb gebruiken voor het snel vinden en installeren/back-uppen van drivers.
het is erg handig voor als je je computer overnieuw installeert. het werkt volledig offline en de online functie is alleen voor het zoeken voor nieuwe updates.
http://drp.su/download/DRPSu12.3-Final.torrent
het is 3 gb groot (omdat het een hele database van drivers bevat)
ik heb hier nog nooit problemen mee gehad en is veilig te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan