driver instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo forum ik heb een vraag. ik bezit een pc notebook model S37S van Asus dat geinstaleerd is met windows vista met ingebouwde webcam.
nu is het zo dat ik een format heb gedaan en windows 7 premium legaal erop gezet heb.
is ook alles prima gegaan loopt ook goed alleen de webcam doet het niet, de driver is niet geinstaleerd.
nou ja geen probleem haal ik wel op de site van asus heb de driver gedownload eerst die van vista maar kan ik niet instaleren, ok dan die gedownload van windows 7 32 bits is een 32bits wat ik geinstaleert heb. kan ik ook niet instaleren.
het is de driver genesys logic usb 2.0 pc cam.
ik heb drivereasy geinstaleert goed programma laten scannen en na scan zie ik dat alle drivers geinstaleert zijn aleen deze ene niet.
ok kan ik laten instaleren maar dan moet ik de software kopen jammer dus, en zo zijn er nog genoeg programmas maar altijd moet je kopen.
ok heb al de driver op cd gezet doet het ook niet, op usb stick gezet ook niet word gewoon geweigerd omdat het geen asus is, terwijl de driver van asus het ook niet deed.
ik word hier wel moe van.
dus nu kom ik bij het forum of er iemand een oplossing hier voor heeft. bij voorbaat dank u
 
Die bestaat ja. Maar is blijkbaar een barebone. Drivers zijn inderdaad niet te vinden op de support site van Asus. Barebone is meer zoiets als OEM... gedeeltelijk custom hardware.
 
hallo qtex. bedankt voor de reactie op mijn vraag. ja klopt wel ik heb het notebook hier voor me. staat op de stikkers model S37S serie nummer enz ik heb dat bij asus ook niet gevonden daarom ging ik uit van de zoals u van x37 serie. maar de driver moet volgens drivereasy die ik liet lopen goed zijn driver genesys logic usb 2.0 pc cam. ik vind die driver ook wel bij asus maar kan hem niet instaleren de 32 vista niet en de 32 win 7 niet. kan doen en broberen wat ik wil. zoekt u eens op one pc notebook heb ik ook gedaan daar vond ik het op maar hielp ook niet verder. in iedergeval dank u
 
hallo pluis ddragon80 qtex.
kan iemand mij mischien vertellen hoe ik de driver als ik hem heb zou moeten instaleren.
zoals bekend lukte het van mijn kant helemaal niet. en waar kan ik hem downloaden.
dank u
 
dat is het probleem dus ...
ben zelf al de gehele tijd aan het zoeken geweest ...kon nergens de driver van uwe Asus S37S vinden ...

en toevallig vandaag vind ik deze ....
Bekijk bijlage 9928maar zoals je ziet is deze voor xp en vista x32/x64

je kan hem eens proberen ...immers gebruik ik zelf ook vista drivers op mijn windows8 pro

hier is de link van de ASmobile S37S notebook GenesysLogic Camera Driver V.1.0.4.20 for Windows Vista / XP

het betreft een zip bestand ...
je dient deze dus uit te pakken na het downloaden ..
er zit een readme bestandje in , hoe je deze dient te installeren !
lees deze aandachtig !!
 
Laatst bewerkt:
hallo qtex.
bedankt zal eerst goed doorlezen en dan proberen te installeren. in ieder geval bedankt voor de moeite.
als die het niet doet, er zal toch wel een driver te vinden zijn denk ik.
wat betreft die andere drivers ja is wel gek maar die zijn allemaal bij de installatie van win 7 premium geinstalleert alleen die ene niet.
ik houd u op de hoogte.
 
hallo qtex. sorry maar lukt weer niet is alleen voor vista en xp enz maar niet voor win 7. heb het ook nog eens uitgepakt en op usb stick gezet nog eens brobeert maar houdt na een paar seconden op en dan krijg je de melding dat het voor jou systeem niet is bedoelt. jammer maar bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan