Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een draadloos netwerk,doch regelmatig lukt het niet om op internet te geraken.Nadat ik de stroomvoorziening van mijn modem gedurende een tiental seconde heb onderbroken en terug hersteld heb zijn de problemen weer opgelost voor enkele dagen of uren ,wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn
 
Ik heb een draadloos netwerk,doch regelmatig lukt het niet om op internet te geraken.Nadat ik de stroomvoorziening van mijn modem gedurende een tiental seconde heb onderbroken en terug hersteld heb zijn de problemen weer opgelost voor enkele dagen of uren ,wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn

misschien iets meer info geven: krijg je geen verbinding met de accesspoint/router? geeft de server geen ipadres?.... het is in ieder geval niet echt goed een router vaak kort uit te zetten. beter ineens een lange onderbreking, dan krijg je ook een nieuw ip van je isp doorgaans.

als het om slechte verbinding gaat adviseer ik van de wifi op een ander kanaal te laten uitzenden. allicht is er teveel uitzending dan in je buurt op kanaal 6 (standaard) en geeft dat vermenging/onderbreking
 
Hallo ,ben er zelf niet in gelukt om mijn probleem op te lossen.Heb dan de hulp ingeroepen van een buurman welke dan de juiste instellingen en de problemen heeft opgelost.Bedankt in ieder geval aan de personen welke mij voorzien hebben van eventuele oplossingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan