Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo heb een vraag. hoe kan het nu dat als ik een van u nieuwsbrief krijg en er staat een intersante download op, als ik die download doet hij het niet, zoals nu ook weer de network password decriptor, gedownload maar werkt niet, kan ik hem uitpakken en openen en dan werkt hij niet sluit gewoon af. heb ik bij vorige downloads ook gehad. kan iemand mij hierbij helpen hoe dat kan. dank u
 
hallo rudy bedankt voor de reactie op mijn vraag. ik heb het weer gedownload maar lukt niet, ik krijg dit. the network password recovery tool werkt niet meer er is een brobleem opgetreden waardoor het programma niet meer werkt. dank u.
 
hallo wivy en ivan. ik heb windows vista 32bits home basic. heb dat programma gedownload. het staat er klik het aan om het uit te pakken alles ok. klik het nog eens aan en staat er, klik om te beginnen dan die melding en doet zich niets meer.
 
voer alles uit als administrator denk ik. ben als administrator aan gemeld ik heb gebrobeert van de site te downloaden, maar vind deze niet, heb ik een andere versie van password en nog wat, gedownload en die doet het wel, net zoals alles wat ik download. dank u ivan voor u reactie.
 
In vista ben je nooit admin (enkel het systeem is dat).
Uitvoeren als admin vereist een klikje met de rechter muisknop, dan klikken op "uitvoeren als admin"
Dat kom je bij meerdere programma's tegen die aanvankelijk voor XP waren bedoeld.
Je probleem is inmiddels opgelost met een andere tool heb ik begrepen?
Post deze eens even, als het een goede tool is kunnen we onze downloadforum verbeteren.
 
hallo nijltjetweety. bedankt voor de reactie. dan weet ik dat ook weer met administrator. dank je. maar mijn brobleem is niet opgelost ik heb gewoon een ander gedownload om te kijken of ik die wel kon gebruiken, dat ging dus wel. dat was, opera network passwork recovery maar ik wou graag network passwork decriptor broberen daarom. dank u.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan