downloaden Limewire

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Hallo beste mensen,
ikj heb nog geen servicepack 3 maar servicepack 2 op mijn laptop dus daar kan het niet aan liggen, maar, ik krijg Limewire wel gedownload maar als ik dan via het icoon op mijn bureaublad wil opstarten om muziek te downloaden dan krijg ik een hulpscherm dat zegt dat Limeware niet kan openen en dat ik opnieuw moet installeren. Dat deed ik een tiental keren maar steeds met hetzelfde eindresultaat.
Wie O wie van jullie kan me helpen zodat ik mijn hobby (muziek) kan downloaden?????

Groetjes van mij ;!
 
100 % mee eens Ivan , je moet er HEEL voorzichtig mee omgaan ,als je deze alleen voor muziek gebruikt valt het nog mee en elke deftige anti-virus zet "de foute muziek " onmiddellijk aan de kant .
Maar het blijft opletten !!!
 
het zou kunnen dat limeware niet meer werkt.

hier een kort berichtje dat te vinden is op internet

Fataal vonnis voor LimeWire

Een Amerikaanse rechter heeft het peer-to-peerprogramma LimeWire aansprakelijk gesteld voor de copyrightschendingen die daarmee gebeuren. De betrokken bedrijven en de oprichter zelf moeten 354 miljoen euro schadevergoeding betalen.

De rechtszaak werd in 2006 aangespannen door de Recording Industry Association of America (RIAA). Die groep wordt vertegenwoordigd door de vier grootste platenlabels: EMI, Sony Music Entertainment, Universal Music Group en Warner Music Group.

Het vonnis bevindt LimeWire-oprichter Mark Gorton, diens bedrijf Lime Wire en het moederbedrijf Lime Group schuldig aan copyrightschending, aanzetten tot copyrightschending en oneerlijke concurrentie.

Opdoeken of betalen
Door die uitspraak kan Gorton bijna niet anders dan zijn boeltje op te doeken. Doet hij dat niet, dan zal de RIAA een dwangbevel aanvragen waardoor alle aansprakelijken (dus ook Gorton zelf) zo’n 354 miljoen euro schadevergoeding moeten betalen.

Met het vonnis stuurt rechter Kimba Wood een duidelijke boodschap de wereld in: wie piraterijsoftware verspreidt, mag zelf voor de torenhoge boetes opdraaien.

Deze zaak en een precedent uit 2005 zetten het licht voor platenmaatschappijen op groen om de jacht op P2P-netwerken te openen.
 
Verwijder limeware maak enkel je computer om zeep. Over 4 maand zo computer binnen gehad zonder antivirus software er op telde zo een 400 virussen en van spyware te zwijgen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan