Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,
Ik heb een progje gedownload (Schaakprogramma) maar als ik het wil installeren, krijg ik niets te zien, even een flits van aan Dos venster denk ik.
Er staat een pictgram op mijn bureaublad, maar als ik het programma wil verwijderen kan ik het nergens terugvinden, ik heb via zoeken het ding gevonden, en het moet een DOS programma zijn. Hoe kan ik dat verwijderen? iemand enig idee.
groetjes wimeken
 
hey
als het " ding " wil verwijderen via dos moet je de : 'juiste benaming ' hebben , gezien je het spook gevonden hebt kan je deze in geven in dos
cmd -- delete / gebruiker /"programma " --- dus de naam van het betand maar het moet wel ZEER juist zijn anders vergeet het!!!
een andere optie uitvoeren -regedit-ok--HKEY_local_machine---software--microsft--windows--currentversion--unistall --zoek daar even uw betandje of progje
 
Beste mensen,
Ik heb een progje gedownload (Schaakprogramma) maar als ik het wil installeren, krijg ik niets te zien, even een flits van aan Dos venster denk ik.
Er staat een pictgram op mijn bureaublad, maar als ik het programma wil verwijderen kan ik het nergens terugvinden, ik heb via zoeken het ding gevonden, en het moet een DOS programma zijn. Hoe kan ik dat verwijderen? iemand enig idee.
groetjes wimeken


rechtermuistoets op pictogram en dan eigenschappen, er zou moeten staan waar het programma staat geinstalleerd (doel).
in de directory wil ook weleens een uninstall staan, anders moet je doen wat gabriel zegt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan