Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
zijn er mensen met dommel ervaring?
heb abo waar ik 100gb heb
na 9dagen waren die vandaag ineens op viel op smallband
heb bijna niks gedownload!
modem is beveilgd met wpa 2
ben ik gehakt soms?denk het niet want de download is miniem bij dommel
als ik b.v film van 5gb download duurt dit bijna 3uur en als dan surf ik wel veel trager!is niet erg heb tijd
zodus in de dag zou ik dit ondervinden in de nacht natuurlijk niet!
heeft dommel mijn teller vergeten op 0 te zetten den 8ste????
waar of hoe kan ik info vinden
ben maar een dummie op dat gebied
grtjs navarro
 
Telefoontje naar je provider, Dommel. Is de enigste manier om uit te zoeken wat er gaande is. En als iemand je netwerk toch gebruikt zonder je medeweten zou ik er zeker verder mee gaan. Je zou anders mss zelf in de problemen kunnen komen. Maar vergeet ff die laatste zin, dat is al uitzonderlijk...
 
ja maandag bel ik email is ook onderweg maar niemand in het weekend bij dommel! en naar het schijnt moeilijk contact met dommel
heb 10gb bij gekocht om verder te kunnen
als 100gb zou donwloaden zou ik dit wel zien op mijn harde schijven zeker ben wel 60 maar nog niet ..... hihi
@dragon wat kan mijn data nog zo al op gebruiken?
ben echt niet gerust
 
Die 100GB is daarom niet allemaal opgebruikt aan download. Kan ook upload zijn. Gebruik je bijvoorbeeld torrents met een grote share folder? Of een ander filesharing tool met upload? Dan kan daar het antwoord al zitten...
 
nee hoor!!weet niet hoe ik zou moeten uploaden!alleen upload in email klein bestand en ook al eens naar skydrive of gmail
 
(filesharing tool met upload)heb wel iets op pc staan van vcl player en dit is TS player werd me gevraagt om stream te kunnen zien van voetbal
nu kijk ik b.v naar waasland-brugge via sport-livez.com
 
Hoe lang staan die streams open? Een kwalitatieve stream kan ook al wat download opleveren. En zeker als dat elke dag enkele dagen openstaat...
 
zo lang de match duurt he! soms zie ik er 2a3 per week!nog nooit probs gehad!nu in die 9dagen heel weinig matchen gezien dat is het ook niet denk ik!ben al 2.5jaar klant bij dommel en dit is de eerste keer dat zo iets me overkomt hoor!heb maar 2maanden 100gb daarvoor 60gb kwam er altijd mee toe!dan heb ik spotnet leren kennen en soms kocht ik 10gb bij als 60gb had
snap het echt niet!kan er draaien op de achtergrond dat ik niet weet?of dommel toch vergeten te resetten kan dit volgens je?
thx al voor de antwoorden he
 
Nee, standaard netwerk setup gaat geen 100GB traffic erdoor draaien. En die reset van je limiet zou automatisch moeten gebeuren. Is geen manueel werk. Maar kan natuurlijk altijd iets misgelopen zijn. Maar dan vermoed ik dat je niet de enigste gaat zijn.
Is je wireless wachtwoord veilig genoeg? Heb je enkel wireless?
 
wireless is wpa2 en deskstop is kabel en soms ben ik heel even op laptop en dat is dan wireless!en heb vandaag maar de key veranderd!in de modem zag ik niks speciaal!ja eene die binnen was de eerste dag dat ik dommel had en die staat nu altijd geblokt! denk me zot wat het kan zijn!kan dommel mijn trafik nazien?????
 
ja eene die binnen was de eerste dag dat ik dommel had en die staat nu altijd geblokt! denk me zot wat het kan zijn!kan dommel mijn trafik nazien?????

Kan je dit even nader verklaren? Een IP blokkeren is niet moeillijk, maar vrij tijdelijk in veel gevallen.
 
dommel1.jpgdommel2.jpg
gisteren om 15uur 10gb bijgekocht rond 22uur internet weer heel traag
vanmorgen gaan zien in account en sta weer op smallband 14gb verbruik op 9uren!!!heb niks speciaal gedaan!kan echt niet meer volgen!vanancht pc en modem totaal uit gezet!
 
dommel (ROMMEL)vanmorgen automatik reply van hun!nademiddag dan toch maar eens bellen naar helpdesk druk dit dat doe dit dat muziek ge kent da he!ineens toch vrouw aan de lijn ja meneer we zijn aan het onderzoeken,word vandaag normaal opgelost!!!vraag voor delijn trug op breedband te zetten zelfde antwoord!!!vraag me af wa ze onderzoeken?denk dat BGC alles moet doen voor hun!om 17.30uur rap nog eens geantwoord op de post en gevraagt laat me aub iets weten want om 18 is toe bij dommel!ben nog aan het wachten lol!
zielig al die helpdesk pffff
heb post gevonden op het net dat er mensen soms tot 4maanden moeten wachten voor het probleem is opgeolst!!!!
en hier kent ook niemand dommel
wachten zeker
maar allez ben toch een stuk frustatie kwijt sorry he mannen
grtjs navarro
 
Ik heb paar jaar geleden ook dommel gehad brol, ben weer naar telenet overgeschakeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan