doet niets meermijn laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

blikkedoos

Gast
als ik mijn laptop opstart pinkt het lichtje zoals altijd maar verder gebeurt r niets,gewoon zwart scherm en dat blijft zo,kan ook niet in de bios geraken en kan hem ook niet normaal afzetten,wat zou hier het probleem zijn?hd kapot meschien of wat graag help[OPLOSSING]
ik heb gewoon mijn battery er een paar uurtjes uitgedaan,daarna weer ingestoken en hoera hij deed het weer alles opgelost,maar kreeg wel een melding dat adobe flash player niet was geinstalleerd,ik heb die dan wel geinstalleerd en nu is alles weer in orde BATTERY of FLASH PLAYER het zal wel 1 van de 2 geweest zijn of bijde,bedankt iedereen voor de hulp,en meschien een oplossing voor iemand anders.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aspire7520 windows vista home de toetesen del of f2 halen niets uit wat kan ik doen?
 
Laatst bewerkt:
Stond die niet in de slaapstand?Vista durft daar wel eens problemen mee hebben.
 
ik denk het niet dat hij in slaapstand staat,en als dat zo zou zijn wat moet ik dan doen?
 
ik hab die eruit gehaald want anders kon ik hem niet uitzetten en blijft hij gewoon aan staan,ik moet gewoon de stekker uit halen want anders blijft hij gewoon aan
 
kan je een stukje voorgeschiedenis geven,hoe dit tot stand is gekomen
welke programma's heb je gebruiktvoor dat dit gebeurde(toen alles nog wel werkte)
liep je pc ervoor niet zo vlot meer(virus?)
 
opgelost

opgelost

ik heb gewoon mijn battery er een paar uurtjes uitgedaan,daarna weer ingestoken en hoera hij deed het weer alles opgelost,maar kreeg wel een melding dat adobe flash player niet was geinstalleerd,ik heb die dan wel geinstalleerd en nu is alles weer in orde BATTERY of FLASH PLAYER het zal wel 1 van de 2 geweest zijn of bijde,bedankt iedereen voor de hulp,en meschien een oplossing voor iemand anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan