rmote werkt niet bij installeren wads

rmote werkt niet bij installeren wads

als ik de wads wil installeren werkt mijn afstandbediening niet meer, hoe los ik dit op ? ik kan dus niets selecteren in het menu
 
als ik de wads wil installeren werkt mijn afstandbediening niet meer, hoe los ik dit op ? ik kan dus niets selecteren in het menu

Je hebt waarschijnlijk een (vrij) nieuwe motion plus remote.. Om dit op te lossen is dat je even bij iemand een oude controller leent.
 
klopt inderdaad, maar heb ondertussen de oplossing gevonden, modpack-v9 en finishpack-v9. deze werken wel met de nieuwe afstandbedieningen
 
Kan ik een snelkoppeling zetten in mijn start screen naar een spel op de usb drive?

Kan ik een snelkoppeling zetten in mijn start screen naar een spel op de usb drive?

Kan ik een snelkoppeling zetten in mijn start screen (Wii hoofdmenu)-m-naar een spel op de usb drive?
zodat ik niet iedere keer die usb loader of homebrew channel hoef op te starten?

Grtsz , Burbo
 
Kan ik een snelkoppeling zetten in mijn start screen (Wii hoofdmenu)-m-naar een spel op de usb drive?
zodat ik niet iedere keer die usb loader of homebrew channel hoef op te starten?

Grtsz , Burbo

Zelf niet geprobeerd.
 
Beste allemaal,

na alle instructies te hebben gevolgd tot en met het plaatsen van de software op sd kaart en deze te plaatsen in de Wii, wordt er nadat ik op het prikbord (een dag terug) op het rode envelopje drukt geen nieuw venster geopend. Iemand een oplossing om verder te kunnen?
 
Beste allemaal,

na alle instructies te hebben gevolgd tot en met het plaatsen van de software op sd kaart en deze te plaatsen in de Wii, wordt er nadat ik op het prikbord (een dag terug) op het rode envelopje drukt geen nieuw venster geopend. Iemand een oplossing om verder te kunnen?

Is je probleem verholpen ?
 
Hoi bij ons ging alles goed tot na de wad install
toen viel hij uit en start niet meer op
is de wii nu overleden of is hij nog op te wekken?

groetjes Swarfega
 
1. Hou de "reset" knop aan de voorkant van de WII een paar seconden in. 2. Wacht totdat de "Home scherm" verschijnt en druk dan de "power" knop op de WII in totdat het lampje rood wordt en de WII afsluit. 3. Haal de stekker van de WII uit het stopcontact. 4. Wacht minstens 5 minuten en schakel daarna de WII weer "normaal" aan.
 
Ik heb alle stappen gevolgd maar nu loop ik vast. Ik ben gekomen tot het installeren van de wads maar hij geeft steeds een foutmelding bij de zelfde 5 wads. Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Ik heb alle stappen gevolgd maar nu loop ik vast. Ik ben gekomen tot het installeren van de wads maar hij geeft steeds een foutmelding bij de zelfde 5 wads. Ik heb verschillende dingen geprobeerd maar niks lijkt te helpen. Hoe kan ik dit oplossen?
Probeer alles eens opnieuw te doen van in begin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan