in de spellen optie's op de ios gaan staan en veranderen en daarna op de 2 drukken van je kontroller
 
Zorg dat de SD kaart in de Nintendo Wii aanwezig is en ga naar het Homebrew Channel.
Druk op de home-knop van de Nintendo Wii afstandsbediening en druk op het programma Bootmii, de Wad manager zal nu opstarten.
Selecteer IOS36, wanneer dit niet werkt kan je IOS249 of IOS250 proberen.
Wanneer de IOS geselecteerd en gevonden is druk je op a en kies je SD kaart als bron, druk vervolgens opnieuw op de A knop.
Selecteer nu IOs249 en selecteer A, kies de optie uninstall wad. Wanneer deze stap mislukt dien je hem te herhalen met één van de andere IOS versies (249 of 250)
 
Als ik in Homebrew Channel op de 'Home' klik van de controler en dan 'Bootmii' klik, wordt het scherm zwart en doet hij niks meer. Maar welke zip-file moet ik dan op de SD kaart hebben? Heb nu de laatste versie 'Softmod Finish Pakket Versie7.1' erop. Of moet ik 'modpack-v7-1' erop zetten? Al vast bedankt dat je wil helpen!
 
Als ik in Homebrew Channel op de 'Home' klik van de controler en dan 'Bootmii' klik, wordt het scherm zwart en doet hij niks meer. Maar welke zip-file moet ik dan op de SD kaart hebben? Heb nu de laatste versie 'Softmod Finish Pakket Versie7.1' erop. Of moet ik 'modpack-v7-1' erop zetten? Al vast bedankt dat je wil helpen!
En is het gelukt ?
 
Beste Tuts... ja het is gelukt... toen ik de 'Softmod Finish Pakket Versie7.1.rar' direct op de SD-Kaart uitpakte, bleek er eerst een folder 'Softmod Finish Pakket Versie7.1' te staan met hierin de bestanden. Ik heb deze bestanden naar de root gekopieerd en toen... werkte alles!!!

Maar nog een klein vraagje.. als ik nu naar USB-Loader ga, ziet hij niet direct mijn harde schijf.. ik moet hem altijd eerst selecteren.. Is het mogelijk om als ik hem geselecteerd heb, deze instellingen op te slaan (zodat ik niet elke keer mijn schijf moet selecteren; is ook lastig met de kinderen).
 
Wiiflow Usb Loader ziet harde schijf niet.

Hallo, mijn kleinkinderen hebben een wii softmod heb tot nou toe allerlei spellen er op gezet ging over het algemeen zeer goed somigen werken niet maar dan zoeken en dan alles oke.
De oudste wou just dans 4 hebben gedownload met dlc hack deze moest ik in wad plaatsen [ was mijn eerste keer] en sinds die ziet hij geen spellen meer. Welke firmware er op zit weet ik niet.Hij geeft error 1 usb divice not found.
Mijn kleinzoon had het sd kaartje in zijn ds zitten voor foto`s op te zetten weet ook dat er loader GX op zit. heb vanalles geprobeert maar krijg het niet meer aan de gang.
groet Hans
 
Nee het is niet gelukt krijg steeds vind hdd niet ook met wiiflow vind hdd niet doe in andere usb aansluiting maar help ook niet.
hdd lampje brandt 10 seconde en gaat dan uit. Zoek nou iemand in de buurt voor hem te repareren.
groetjes hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan