Hij blijft hangen tijdens de installatie...

Hij blijft hangen tijdens de installatie...

Bedankt. Dit kan ooit nog eens van pas komen.


Helaas kom ik nog niet verder.
Na dat ik de SD kaart in de Wii heb gestopt en een dag terug ga zie ik het envelopje met de bom.
Wanneer ik hier op klik slaat hij in slaap en gebeurt er niks.
Kijk er nu al een uur tegen aan...

Iemand een oplossing ??

Groeten Heino
 
Helaas kom ik nog niet verder.
Na dat ik de SD kaart in de Wii heb gestopt en een dag terug ga zie ik het envelopje met de bom.
Wanneer ik hier op klik slaat hij in slaap en gebeurt er niks.
Kijk er nu al een uur tegen aan...

Iemand een oplossing ??

Groeten Heino

Format nog eens je sd kaart naar fat en plaatst de bestanden er weer in. Probeer nu nog eens.
 
Hey Tuts,

Helemaal goed.
Ben nu bezig om al mijn DVD's om te zetten en zeer succesvol !
DVD'd die niet meer gelezen worden in mijn bijna dol gedraaide Wii krijgen een nieuw leven.

Helemaal goed.
Dank voor de goede en duidelijke uitleg !

Groeten Heino
 
Hey Tuts,

Helemaal goed.
Ben nu bezig om al mijn DVD's om te zetten en zeer succesvol !
DVD'd die niet meer gelezen worden in mijn bijna dol gedraaide Wii krijgen een nieuw leven.

Helemaal goed.
Dank voor de goede en duidelijke uitleg !

Groeten Heino
Is graag gedaan.
 
Hallo ik wil jullie even heel erg bedanken voor de uitleg en bestanden om onze wii om te bouwen zonder open te maken. Ben zo super blij het is me gelukt en mijn kids zijn nog blijer dan ik. Echt super dat jullie dit hebben gedaan.
 
hallo,
Ik heb alle stappen doorlopen en met succes volgens (geen foutmeldingen).Heb een hd gekocht en met wbfs een spel erop gezet aan gesloten en figurable usb loader opgestart en dan na 15 sec gaat i weer terug naar begin scherm.HELP heb al van alles geprobeerd. Het is een zwarte wii met 4.3e erop.
 
hallo,
Ik heb alle stappen doorlopen en met succes volgens (geen foutmeldingen).Heb een hd gekocht en met wbfs een spel erop gezet aan gesloten en figurable usb loader opgestart en dan na 15 sec gaat i weer terug naar begin scherm.HELP heb al van alles geprobeerd. Het is een zwarte wii met 4.3e erop.
Is te zien welke schijf ik heb hier een wd extrne schijf en daar werk het ook niet op.
 
Bedankt voor de snelle reactie.maar ik heb de iOS veranderd naar ios249 en nu werkt het allemaal.toevallig heb ik ook een wd externe schijf van 1t en die werkt perfect tot nu toe.
 
Nu bezig met nog een wii aan te passen, heb er al 4 voor vrienden aan gepast.
 
IOS aanpassen? Hoe?

IOS aanpassen? Hoe?

Ik heb de handleiding ook helemaal gevolgd en geen fouten! Super beschrijving. Maar als ik nu de USB config start, start mijn WII weer op. Nu las ik deze reacite:
Bedankt voor de snelle reactie.maar ik heb de iOS veranderd naar ios249 en nu werkt het allemaal.toevallig heb ik ook een wd externe schijf van 1t en die werkt perfect tot nu toe.
.

Maar hoe pas ik de IOS van mijn WII aan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan