De beste instelling prestaties

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Wat zijn de verschillen van deze instelling prestaties, wat raden julie mijn aan voor deze laptop. De beste prestatie wens ik niet, dit is geen mooi uiterlijke voor vista.



Intel pentium duel-core processor 1.73 GHz / FSB 533 MHz

3 GB DDR II RAM geheugen 250 GB HDD (5400 rpm)

Intel Graphics Media Accelerator X3100 (Mobile Intel 965 Express Chipset Family)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ikzelf houd het op tune up utilities en een paar programma's door stallion gepost.
ATF cleaner, clean after me, indexdat zijn op het ogenblik favoriet.
Mijn pc draait sinds sp1 even vlot dan hij draait met win 2000 en xp.
Over de post van dan kan ik nog zeggen dat bij intensief gebruik het nuttig kan zijn om het virtuele geheugen wat te vergroten als je maar 1 of 2 gig ram hebt.
Ik weet niet hoeveel je pc heeft, dat is eens uit te proberen.
Wat ook snelheidswinst oplevert (behalve dan voor het zoeken naar bestanden) is dat je het indexeren uitzet.
configuratiescherm (klassieke weergave)/hulpprogrammas en...
Daar kies je opties voor indexering aanpassen en kan je de indexering naar wens instellen.
Af en toe de standaardwaarden herstellen is ook nuttig.
Tevens kan je bij configuratiescherm (klassieke weergave)/hulpprogrammas en... de opstartprogramma's die je niet of weinig gebruikt uitschakelen.
Ook windows defender daar uitzetten levert winst op, zorg wel dat je beschermd blijft.
 
Ikzelf houd het op tune up utilities en een paar programma's door stallion gepost.
ATF cleaner, clean after me, indexdat zijn op het ogenblik favoriet.
Mijn pc draait sinds sp1 even vlot dan hij draait met win 2000 en xp.
Over de post van dan kan ik nog zeggen dat bij intensief gebruik het nuttig kan zijn om het virtuele geheugen wat te vergroten als je maar 1 of 2 gig ram hebt.
Ik weet niet hoeveel je pc heeft, dat is eens uit te proberen.
Wat ook snelheidswinst oplevert (behalve dan voor het zoeken naar bestanden) is dat je het indexeren uitzet.
configuratiescherm (klassieke weergave)/hulpprogrammas en...
Daar kies je opties voor indexering aanpassen en kan je de indexering naar wens instellen.
Af en toe de standaardwaarden herstellen is ook nuttig.
Tevens kan je bij configuratiescherm (klassieke weergave)/hulpprogrammas en... de opstartprogramma's die je niet of weinig gebruikt uitschakelen.
Ook windows defender daar uitzetten levert winst op, zorg wel dat je beschermd blijft.


Ik wil geen programmas uitschalelen of verwijderen enkel wil ik weten wat de betekenis inhoud door Windows laten kiezen. ;)
 
Een manier om de prestaties van uw Windows computer te verhogen is de prestatie-instellingen te wijzigen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan