Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey allemaal, ik wilde nieuw ddr1 ram kopen van 1 gb of 512 mb.
Ik zit op internet te kijken en zie verschildende prijzen.
Sommige 20 euro en sommige wel over de 100 euro.
Hoeveel hoord ddr1 ram nu te kosten?
 
afgelopen week heb ik 4gb ram geheugen ddr2 geplaatst bij een klant ..
ik ben zelf deze ram latjes gaan halen ...
ben eerst in het nabij gelegen computershop gaan kijken daar kosten ze 105 euro ( 2x 2gb kingston) dus 52,5euro het stuk
daarop ben ik dan naar een wat grotere computer winkel gereden ...identieke dezelfde ram latjes koste daar de helft minder ...daar betaalde ik 50euro voor de beiden ( 2x2 gb ) das 25euro /stuk
achteraf terug gereden naar de eerste computershop en hem het prijs kaartje onder zijn neus geduwd ...eerst wilde hij me niet geloven tot ik hem daad werkelijk de verpakking met de ramlatjes liet zien ..tevens stond de prijs er nog eens bij..
Hij (de winkelier ) liep rood aan ...en heeft de prijs aangepast omdat ik hem daarop wees !
maar wat de ddr1 gaan kosten géén flauw idee ... uitkijken is echter de boodschap want ik denk dat je deze al voor minder dan 20 euro het stuk kunt vast krijgen
 
Laatst bewerkt:
Prijzen verschillen enorm. Dit komt voornamelijk dat de inkoop prijzen erg schommelen.
Dus als een winkelier een voorraad geheugen duur ingekocht heeft, wil hij dit natuurlijk voor een hoge prijs weer verkopen. Ook als de prijzen drastisch gezakt zijn.

Daarom loont het de moeite om goed rond te kijken via internet en wat DDR1 geheugen betreft zou je ook eens tweedehands kunnen zoeken op bijvoorbeeld Marktplaats. Marktplaats.nl - ddr1 - Vind ddr1 op Marktplaats.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan