Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn probleem is het volgende sederd enkele dagen als ik mijn computer aanzet klopt de datdum en tijd niet meer.Ik zet die juist als ik hem terug aanzet (de datum is altijd die van de vorige dag en het uur verschil een 7h.)dan blijft dit juist werken zolang de pc aanstaat.
En nog een vraagje ik vind nergens terug hoe ik mijn gegevens van mijn computer kan inbrengen PC SPECS had dat programmatje bij een ander forum ;) zou graag weten wat dat was of hoe jullie dat doen .
 
het kan gebeuren dat uw lithiumbatterijtje op je moederbord leeg is , vervangen is dan de boodschap . Het batterijtje niet het moederbord hé . maar eerst zou ik eens kijken hoe uw tijdzone is ingesteld het moet zijn --> Europa / Brussels .
 
bedankt heb gekeken naar de tijdinstelling die is juist .Moet dat lithiumbatterijtje dringend vervangen worden?of kan dat een tijdje wachten ?Ik heb die kist nog nooit opengedaan weet zelfs niet hoe ik daar zou moeten aan beginnen-)5 .
 
bedankt heb gekeken naar de tijdinstelling die is juist .Moet dat lithiumbatterijtje dringend vervangen worden?of kan dat een tijdje wachten ?Ik heb die kist nog nooit opengedaan weet zelfs niet hoe ik daar zou moeten aan beginnen-)5 .
indien de batterij leeg is , moet die uiteraard niet dringend vervangen worden je kan zo zonder probs blijven pc ' jen
 
hey
om je tijd en datum terug in orde te krijgen kan je ook rechts klik op de tijd
daar kan de optie datum en tijd " instellen " nazien en veranderen
 
Batterij is op zeker weten ,tijd kan juist zijn omdat xp die direct juist zet bij een opstart maar je datum zal waarschijnlijk verkeerd zijn die word niet auto aangepast
doe u bak open en zoek op u moederbord een pastille batterij (zoals die in een horloge)maar dan groter ongeveer zo groot als een 1 € stuk pruts die er voorzichtig uit en neem die mee naar een pc shop die hebben die wel liggen
 
Mijn probleem is het volgende sederd enkele dagen als ik mijn computer aanzet klopt de datdum en tijd niet meer.Ik zet die juist als ik hem terug aanzet (de datum is altijd die van de vorige dag en het uur verschil een 7h.)dan blijft dit juist werken zolang de pc aanstaat.

Kijk eens of uw tijdzone juist staat.
Start - Configuratiescherm - Datum en tijd - tabblad Tijdzone - moet staan op: (GMT +1.00) Brussel, Kopenhagen, enz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan