Te Koop Cpc 464

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey iedereen,waar zou ik kunnen gaan om mijn cpc464 Schneider te kunnen verkopen en wat is het waard!
Vv; tis een computer division 64K.Colour personal computer mark "Schneider".
Mvg
 
das al een oud systeempje welke je enkel kwijt kan aan hobbyisten...
ook de vraagprijs had je mogen vermelden .. zelf heb ik er géén intrese voor .

een paar kenmerken betreffende dit systeempje ..
Real Amstrad-Schneider CPC 464 work and play 64KB RAM/32KB ROM CPU
Zilog Z80/4 MHz
Colours: 27
VRAM: 16KB 320x200 and 640x200
Sound: AY-3-8912
Internal cassette tape deck all-in-one with a green screen GT 65
OS: AMSDOS-Locomotive Basic and CP/M 2.2


 
Hartelijk dank voor alle nuttige info.Ik heb een geen prijs bij gezet omdat ik de waarde er ni van ken.Indien u mij voor deze nog kan toelichten aub.Thx.
Mvg
 
ik kan daar géén prijs op plakken .. indien een verzamelaar er intrese voor heeft dan kan de prijs beduidend hoger zijn dan voor een hobbyist ..
*op ebay vragen ze enkel al een 120€ voor het toetsenbord ...
 
Ik zou hem eens benaderen.
Zo te zien heeft hij hem nog niet. Hij heeft wel de CPC 664
En tsja, de prijs, meestal is het maar net wat de verzamelaar er voor wil betalen. Als iemand er al lang naar op zoek is kan de prijs hoog oplopen. Is het een model die iedereen al heeft raak je het moeilijk kwijt voor een goede prijs.
Dit lijkt mij een serieuze verzamelaar en hij heeft hem nog niet. 150 euro misschien ?? Maar jullie kunnen natuurlijk onderhandelen over de prijs.
Ik zou hem eerst eens benaderen met de vraag wat hij precies zoekt.

 
@Skippy Ik dacht niet dat er al een potentiële koper zich had aangeboden, hoor ! TS zoekt info ivm. zijn prijszetting
 
Vandaar ook mijn bericht #6 inclusief een potentiele klant in de link en zelfs een startprijs.
 
Okok ik ga eerst alles samen rapen want heb ook nog games ergens liggen en kom da weer tot julie tot.mvg en fijn weekend verder.grtz
 
Om je een indruk te geven.
IBM heeft meestal wel waarde voor verzamelaars: https://www.marktplaats.nl/a/comput...0381809-ibm-ps-2-model-30-met-toebehoren.html
Of deze: https://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/desktop-pc-s/m1654350539-ibm-model-30-286.html
Ik heb zelf tot 3 jaar geleden een paar oude IBM exemplaren gehad maar door een verhuizing heb ik ze voor een goede prijs verkocht.

Schneider weet ik niet of dat verzameld wordt, maar in de link die ik gaf in antwoord #6 is een verzamelaar die vele merken verzameld waaronder ook Schneider.
Ik zou hem gewoon eens benaderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan